A L Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sinnsykt bra effekter! [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja han der guy14 har taket på det han. Har "abonert" på videoene hans ei god stund nå. Har etterhvert fått med meg hvordan de lager denne skjelveaffekten også. De bruker trackIR og enkelte kjører repeat med halv speed mens de filmer med Fraps for så å kopiere i full speed igjen etterpå. Dermed slipper en unna de verste laggingene. Forøvrig tror jeg nok denne er laget på en heftig PC og ultimate innstilinger. Var det der 172 fra Carenado tro? Så utrolig heftig ut og jeg hørte den skreik ut "Kjøp meg Per, kjøp meg NÅÅÅÅ" Piloten hadde tydligvis tourette syndrom akurat som undertegede, Godt å se vi er flere i flysim verden med undertittel "spasme konsulent med spisskompetanse i headbanging og skuldertrekk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så det brukes noe som heter Ezdok addon men er det noen som vet om dette er payware og isåfall hvor en kan kjøpe det? Googla i går men fant ikke noen shopper på nettet som hadde dette. Fant masse video som var laget vede hjelp av det men altså ingen sted hvor jeg kunne få tak i dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 EZdok Walk Camera heter utilityet som forøvrig er et freeware product til FSX. Kan lastes ned bla her, vi hadde det på AVSIM men som alle vet er det "sikkert nok bare bits and bytes av hva som ble borte". EZdoc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lastet ned EZdoc nå men er det noen som kan tipse meg på hvordan jeg installerer den? Jeg regner med jeg må kopier filene inn noen steder, men hvor? Ken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lasta det ned selv før helga men har hatt det for travelt for å sjekke det ut. Om noen har kommet litt lengre vær snille og fortel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Husk at EZdok Walk Camera forøvrig er noe ala "Active Camera", mens EZdok Camera Addon legger til realistiske "skjelvinger". EZdok Camera Addon er ikke tilgjengelig enda, skal komme ut sommer 2009. + EZdok Camera Addon skal visst bli payware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.