Gjest Niclas Andersson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kunde inte låta bli att ta några screens på min flygning som jag gjorde nu inatt..SK9174 ESGG-ESNN: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nydelige bilder! På det nest siste bildet.... du har redigert gresset der ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Flotte bilder der ja. Tom nevnte gresset men jeg ser på trærne og lurer på om du bruker addon for trær? En ting som trådstarter,piloten bak bildene ikke kan klandres for er de iriterende vann/elve skillet i forhold til resten av bakketexturen. Tenk den dagen noen finner en god løsning på å fade ut skillet der uten att det gir CPUn bekkenløsning og malariafeber. Første tanke er jo att det burde være enkelt men tydligvis ikke. Skal begynne fly litt mer nærligende jeg også tror jeg. Til nå har det vært mest USA, Asia og en og anna flight ENGM til og fra EGLL eller EDDF. Ja og Island da selvfølgelig, med Dash og Twin Otter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så da gikk det bra da Niclas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvor finner jeg LN-RRL painten(PMDG selvfølgelig:D)? Å Kan du sende payloaden til den på mail til meg:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tack Alexander: Painten fanns på Avsim innan dom blev hackade. Men skicka mig ett pm med din mail så sänder jag min LN-RRL paint & min payload till dig Per: Traerne är Natural Worlds Trees v2..finns på Simmarket Tom: Haha jag orkade inte testa molnen i natt..somnade vid 3. Får göra ett försök senare idag Tom Arild: Gräset är inte redigerat utan det är ett freeware som heter Picnic. Finns på www.Flightsim.com, sök på picnic10.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tar det hardt på resursene den addon som kalles natural world trees eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Flotte bilete dette her. Ser ut til at du hadde ein flott tur :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.