Aslak Iversen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://www.dinside.no/813380/laer-aa-fly-boeing-747-paa-en-time Liker bildet av "jumbojeten" øverst i reportasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, ja en 737 kan være ganske "jumbo" i forhold til en mygg for eksempel :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sikle sikle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 eller reise til sola og få en time i 737 sim for 600.- med ekte kaptein som inst. det må jo være myyye billigere :-) jeg tror de mente 737 ikke 747 som det står heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke f om jeg betaler 4000-5000 for en time i en slik. Det er det rett og slett ikke verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke tvang Geir, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Flight Experiecne sine 737-800 simulatorer er i alle fall verdt visitten... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei det er jo ikke det..he he.. men nå har jeg flydd ganske mange ganger i en haug med proffe simmer i mange år, så man blir kansje litt for godt vant... og jeg ble ikke imponert over denne, betaler heller halvparten av 4000 på sola gutta eller ivar eller noen andre viking prosjekter... keep the monny in the viking sim marked sier nå jeg... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har umbrako sett i tommer, og om ett par andre stiller opp med kabelknoger så røsker vi ut simmen og løper som ville faen,,,, De gjorde jo det våre forfedre vikingene så hvorfor ikke vi også? Noen som er flinke til å ro? :eek: Nei seriøst er ikke dette hverken prismessig eller geografisk utilgjengelig. Og neste gang jeg er i Thailand har jeg enda en god grunn til å ta en 3 dagers i Singapore. Forøvrig har vel Geir over veldig gode argumenter jeg stiller meg fulltstendig "solidarisk" til,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,men vi savner fortsatt en 747 sim her i Norge så hvor mange stiller med åre"lating" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tenger og skiftnøkkel er pakket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi skulle kansje hatt med en avledningsmanøver i tilfelle. Hva med hu derre på TV som er dattera til han som var flink til å stå i mål på åtti og nittitallet? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En annen ting er att jeg er til de grader happy i kveld. FS klikka og satte på seg surleppa etter jeg innstalerte min nyinnkjøpte FS9 til den nette sum av kroner 129 i går. Etter å ha surfa verdens tusinder fora fant jeg en smarting som mente jeg skulle kjøre reinnstalering for så å overskrive med backup. Hørtes for godt ut til å værra sant, men det fønkahhh . Så her var alt som det skulle etter ett døgns nervesammenbrudd, dobbelt bekkenløsning, nyregrus levert på døra med tippbil og alle krisetelefon nummera linet opp med suicide shortcut som det siste alternativet. Jeg feirer med øl og driter i flightplaner resten av kvelden....Off topick I knåw, bøtt I cu`dnt cer less,,,Cheers mates Yeah man :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 He he, Per jeg digger deg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hahaha! Glad på dine vegne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.