Per-kristian Jensen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Sjekket mailen min i går, og fikk e-mail verification fra VSN. Prøver å gå inn på www.virtualsasbratthens.com og hva står så der?! VSN Coming Summer 2009! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lurer på hvor mange ganger jeg leser om VA, men så blir de bare stengt etter et par uker eller så kommer de ikke opp i det hele tatt... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Den teksten med at det kommer "summer 2009" har vel stått der en stund tror jeg.. Jeg tror ikke dette VA'et kommer til å være oppe iløpet av sommeren, de trenger sart noen sjeler som kan ta i ett tak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 VSN kommer når det kommer rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva er poenget med et SAS Norge VA? Vi har Scandinavian - VA som dekker hele SAS konsernet, og SAS Norge er straks historie uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja jeg er helt enig. Hvorfor danne et VA på grunnlag av et selskap som i følge ekspertuttalelsen her ikke kommer til å eksistere særlig lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Å... Er det noen her som sitter med inside informasjon om at SAS Norge er snart konkurs, som forøvrig var/er den delen av SAS konsernet som gikk best i 2008? Ellers er det vel bare sunt og lage en konkurranse blant konkurranse folk (gamere) rundt VA'er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det har vel å gjøre med at SAS angivelig skal gå fra dagens selskapsindeling, og "slå seg sammen" til et sentralt selskap igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Også kjent som det nye CORE-SAS. AOC'et til SAS Norge forsvinner. Noe som betyr vekk med CNO og Scanor og velkommentilbake SAS og Scandinavian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.