Gå til innhold

Aerosoft Catalina


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja, Aerosoft har overgått det meste. Catalina`en er nesten i klasse med A2A Accusim, og det til halve prisen. Den er et eventyr å få på vingene, og det er nesten trolldom hvordan de har klart å unngå belastning på FRPS med et så detaljert fly!

Cat`n er også fullpakket med norsk flyhistorie, så jeg regner med det kommer interessante tillegg fra Herr oddhsjpoetvold etter hvert.

 

Sterk og klar bildepresentasjon "Odd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke så mye norsk fra meg. Først og fremst har Dag laget noen norske, så ser det ut til at Aerosoft holder paintkiten tett inn til brystet, for det tredje blir det ikke akkurat noen utfordring å skifte farge og klistre på noen merker når paintkiten er ute ettersom jeg har forstått :crazy:

 

Tenkte kanskje å lage noe i sølv og latinamerikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Når kommer de andre paintene fra Dag??

Hva med en variant for brannslukking?

Her er mye å ta av :D Vannvittig bra modell, mye å sette seg inn i, har ikke klart å bla meg gjennom den uhorvelig innholdsrike flight manual enda :grin: . Her går nok hele sommeren til treningstokt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg malte de to norske (en Mk.IVb og en PBY-5A, hhv. K-AK og KK-D) for at jeg skulle få ut et par etterkrigsmodeller med bevæpningen fjernet men fortsatt med turret/blisters, dette var grunnen til at jeg malte de to. Noen flere Norske, det er plenty å velge mellom, har jeg ikke planer om. Jeg holder på med en Coastal Command maskin nå og tar sannsynligvis ett par Brazilianere etterhvert (en kommer sannsynligvis i Service Pack fra aerosoft). Noe mer har jeg ikke planer om. Jeg leverte ikke paints/var med på utviklingen/beta tester på dette flyet for å "kapre paints", la det være sagt. De ekstra modellene som sannsynligvis kommer er "applicable" til andre enn norske også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har det seg slik at jeg malte de to norske (en Mk.IVb og en PBY-5A, hhv. K-AK og KK-D) for at jeg skulle få ut et par etterkrigsmodeller med bevæpningen fjernet men fortsatt med turret/blisters, dette var grunnen til at jeg malte de to. Noen flere Norske, det er plenty å velge mellom, har jeg ikke planer om. Jeg holder på med en Coastal Command maskin nå og tar sannsynligvis ett par Brazilianere etterhvert (en kommer sannsynligvis i Service Pack fra aerosoft). Noe mer har jeg ikke planer om. Jeg leverte ikke paints/var med på utviklingen/beta tester på dette flyet for å "kapre paints", la det være sagt. De ekstra modellene som sannsynligvis kommer er "applicable" til andre enn norske også.

 

Hei! Ingen mistenkte deg for å kapre paints :) var litt utålmodig og synes at Aerosoft var litt trege. Jeg er glad for at du painter noen norske, et kvalitetsstempel i seg selv :cool:

 

Kommer du til å painte den helblåe og med daygloo?

 

http://home.online.no/~vingtor/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...