oddhspjoetvold Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Holy **** Her har Aerosoft virkelig overgått det meste! Details details details... Og det liker vi Hvor er visa'n hehe Og nice shots av dama Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, Aerosoft har overgått det meste. Catalina`en er nesten i klasse med A2A Accusim, og det til halve prisen. Den er et eventyr å få på vingene, og det er nesten trolldom hvordan de har klart å unngå belastning på FRPS med et så detaljert fly! Cat`n er også fullpakket med norsk flyhistorie, så jeg regner med det kommer interessante tillegg fra Herr oddhsjpoetvold etter hvert. Sterk og klar bildepresentasjon "Odd". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Veldig bra! Skal bli saker å fly 333skv catalinaen fra det oppdaterte oban sceneriet. Eller så gleder jeg meg til sp med alle post war rnoaf paintene til Dag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det blir nok ikke så mye norsk fra meg. Først og fremst har Dag laget noen norske, så ser det ut til at Aerosoft holder paintkiten tett inn til brystet, for det tredje blir det ikke akkurat noen utfordring å skifte farge og klistre på noen merker når paintkiten er ute ettersom jeg har forstått :crazy: Tenkte kanskje å lage noe i sølv og latinamerikansk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2009 Når kommer de andre paintene fra Dag?? Hva med en variant for brannslukking? Her er mye å ta av Vannvittig bra modell, mye å sette seg inn i, har ikke klart å bla meg gjennom den uhorvelig innholdsrike flight manual enda :grin: . Her går nok hele sommeren til treningstokt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du kan jo male en Svensk en! Mener å huske at de hadde tre stk til SAR. Eneste problemet tror jeg er at de hadde langt mindre blister vinduer, men det er en liten detalj..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den ser helt rå ut !!!!!!!............ Skal i allefall inn i hangaren hos meg! Takk for flott presentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nå har det seg slik at jeg malte de to norske (en Mk.IVb og en PBY-5A, hhv. K-AK og KK-D) for at jeg skulle få ut et par etterkrigsmodeller med bevæpningen fjernet men fortsatt med turret/blisters, dette var grunnen til at jeg malte de to. Noen flere Norske, det er plenty å velge mellom, har jeg ikke planer om. Jeg holder på med en Coastal Command maskin nå og tar sannsynligvis ett par Brazilianere etterhvert (en kommer sannsynligvis i Service Pack fra aerosoft). Noe mer har jeg ikke planer om. Jeg leverte ikke paints/var med på utviklingen/beta tester på dette flyet for å "kapre paints", la det være sagt. De ekstra modellene som sannsynligvis kommer er "applicable" til andre enn norske også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå har det seg slik at jeg malte de to norske (en Mk.IVb og en PBY-5A, hhv. K-AK og KK-D) for at jeg skulle få ut et par etterkrigsmodeller med bevæpningen fjernet men fortsatt med turret/blisters, dette var grunnen til at jeg malte de to. Noen flere Norske, det er plenty å velge mellom, har jeg ikke planer om. Jeg holder på med en Coastal Command maskin nå og tar sannsynligvis ett par Brazilianere etterhvert (en kommer sannsynligvis i Service Pack fra aerosoft). Noe mer har jeg ikke planer om. Jeg leverte ikke paints/var med på utviklingen/beta tester på dette flyet for å "kapre paints", la det være sagt. De ekstra modellene som sannsynligvis kommer er "applicable" til andre enn norske også. Hei! Ingen mistenkte deg for å kapre paints var litt utålmodig og synes at Aerosoft var litt trege. Jeg er glad for at du painter noen norske, et kvalitetsstempel i seg selv :cool: Kommer du til å painte den helblåe og med daygloo? http://home.online.no/~vingtor/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Odd, hva er dine planer for painter? Etter min 1477 Flt Vingtor, så tenker jeg på Jøssing II med hvit underside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Har egentlig ingen planer, men kunne godt tenkt meg å se NKK, DKK og CKK med daygloo. Noen av dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har ikke konkrete planer om flere blå, jeg er litt i RAF Coastal Command modus for tiden så det er mulig det blir ett par sene 333 (N) Sqn maskiner, ser etterhvert. Har gjort mye research på Brazilianere så det blir nok mer av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.