Gunnar van der Meeren Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så har Andrew pyntet på Sørstokken (Stord). Også denne har blitt svært så virkelighetstro. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ikkje verst Men det manglar litt enno då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Mangler vel bygningene til Stig Harald (hint, hint..... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nett det eg tenkte på Gunnar hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Pent! Liker virkelig at skogen omkranser flyplassen på denne måten, bra jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er det den mannen holder på med !? For ikke å snakke om denne fotograferende piloten? Trodde nesten det var det nye "Tongass Fjords" til FSAddon! Nå begynner det å bli fristende med en navtur mot sørvest, blir dette tilgjengelig for andre enn Bergens-mafian :grin: ? Lekre bilder Gunnar, og imponerende arbeid av Andrew, både her på Sørstokken, Bømoen og Haukåsen. Ja, for ikke å si hele Norge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen må jo vise verden at vi har minst like mye "Tongass Fjords" i vårt land! Det blir snart tilgjenglig for alle :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wow! Virkelig på tide at jeg får kastet Vista ut av PCen og XP og FSX opp og gå! Dette ser jo konge ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Virkelig på tide at jeg får kastet Vista ut av PCen Ja det er på tide ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2009 Noen må jo vise verden at vi har minst like mye "Tongass Fjords" i vårt land! Takk skal du ha Andrew, jeg vet hva du er i stand til, og setter stor pris på ditt egasjement i å fornorske FSX. Bruene dine er viktige landemerker, og det er jo noen prakteksemplarer under innflyvningen også til Sørstokken!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Takker for stort engasjement alle sammen! Norge vokser, og dette skyldes ikke minst innsatsen til Andrew. Nå håper jeg at flere får ånden over seg, og at vi kanskje ser et samarbeid blant utviklerene.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.