Jakob Arne Brønstad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heisann! Kan huske for en tid tilbake da det var diskusjon om et nytt layout for VRC av ENGM GND, viser til link. http://www.metacraft.com/VRC/forums/viewtopic.php?t=2160 noen som vet on denne ligger ute for nedlasting? -JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 her ligger den: norske GND radarer Den ligg også på vaccsca forumet under norwegian ressources... Denne ligg også på vaccsca forumet om det er av interresse: ATC AID MvH JT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heisann Jakob Arne, Ja, den er tilgjengelig! Jan Tore har lagt ned mye arbeid i den fila, og du finner nedlastingslink i denne oversikten: Norwegian Resources Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Tusen Takk:D Den er helt rå for å si det slik;P Noen planer om Værnes? -JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 det er den eg arbeider med nå, men kommer nok til å starte på nytt med den... Når tid den blir ferdig veit eg ikkje :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ohh!! supert;) Jeg kan godt teste den vist du vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde jo vært flott om noen kunne fortsatt med Euroscope utviklingen også da... Men back on topic, du gjør en kjempe jobb Jan Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fantastisk fil for ENBR. Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Geir: bare hyggelig;) Når det gjeld euroscope, har eg ikkje tenkt å blande meg "enda", jo fleire kokker, jo meir søl. Ein har heller ikkje mulegheit i ES å ha så avanserte bakkegrafikk som i vrc, ergo er eg ikkje pirra til å lage tilsvarande for den. ENVA GND Ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.