Marius Kaniewski Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kl 15.23 idag kom det en antonov flygende over lutvann i en ekstremt lavt høyde. Er det noen som vet hvorfor???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor er Lutvann??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lutvann ligger i Oslo på grensa til Akershus. Mellom Furuset og Lørenskog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Oslo,Furuset.. Passerer den på app til Gardermoen fra sør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvilken type Antonov da? Var det den 124 som blir brukt til å frakte utstyr til det Norske feltsykehuset i Tcad kansje? Ellers så jeg ett merkelig fly over Lørenskog ved haløv ni-ti tida i dag. Merkelig fasons med noen beholdere ytterst på vinga. Langt og slangt fly som ikke jeg har sett før hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nevner det her istedet for å starte ny post jeg. Kom et F-16 lavt over Oslo på lørdag morgen og et mandag morgen. Er det noen øvelser i nærheten eller lignende som er grunnen? Regner med at det var F-16 ihvertfall, da jeg sleit litt med å se klart der jeg våknet og spratt ut av vinduet med hodet =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilmar Wilbers Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Så det F-16 flyet på mandag, tror det var i forbindelse med besøk fra Canadas generalguvernør. ilmar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vel, jeg vet ddet har vært observert 4stk F-16 i formasjon lavt over OSlo for noen dager siden. Det var i forbindelse med begravelsen av Trond Petter Kolset. Back on topic: Det er mulig du har sett en AN124 på vei ut fra Gardermoen på vei til N'Djamen med nødhjelps utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser ut som om det har vært vår-service på F16 denne uken :grin: F16 har tatt av fra Kjeller daglig denne uken, så det kan være noen av de du har sett. Var nede der i dag når en dro tilbake til bodø. Den lille klyngen som stilte opp for å beundre hærligheten fikk en liten "takk for oppmøtet" lowpass med roll. Deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg hørte flystøy onsdag rundt kl 13, men jeg kunne ikke se det. Kan det ha vært F-16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Herlig! Video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Så på en vanlig hverdag kan de rolle altså, men på airshows er det helt utelukket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Syntes vi kom litt utenfor temaet nå!!! Er det noen som engentlig har svar på spørsmålet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Den jeg så tok av 12:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det var en 124... Den fløy litt lavere en normalt, og slow... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.