Gå til innhold

Snodig russer


Nicklas Winger

Anbefalte innlegg

LoL

 

Tror nok ikke dette er ekte saker, se nå på de battleship turret'ene på ryggen og i buken på "flyet". Ikke nok med det, de har klart å skvise inn 3 kanoner i hvert hjuloppheng, totalt 6 stk. Og hvis ikke dette var nok, så har de pinadømeg klasket til med hele 8 mindre kanoner i selve vingene. Det blir 20 stk det, også må man vel huske på at det er jo litt rekyl i slike våpen så man måtte vel ha hatt solide plattformer som disse kanonene var festet til, det blir mye stål å dra på, så måtte man vel også regne med at de ikke bare var til pynt heller, så litt ammunisjon kommer vel i tillegg he he he, måtte jo ha hatt en egenvekt som ikke lignet grisen :D

 

Ett hypotetisk spørsmål, hvis dette flyet kunne ta av, og fyrte av alle kanonene samtidig mens det var i luften, hadde flyet da stallet? :confused:

 

20090428-tgdj9i9fi42eygysrwf432s9c5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser den ut:

 

Kalinin_ussr_kalinin-k7_1933.jpg

 

 

Selv om jeg har lest en del som tyder på at K7 Kalinin faktisk så slik ut, så tror jeg mer på at den ser ut som den jeg fant bilde på. Ble bestillt inn 3 stykk. Den første skulle visstnok ta 120 (!) personer ombord, men kresjet på jomfruturen, der 15 ble drept. Forsatt ville Sovjet ha de to andre, men prosjektet ble lagt ned.

 

Her er siden til mannen som laget den i 3D

Rusring

 

Og K7 på wiki.

Wiki

 

Kikket på siden, fant dette:

kr771.jpg

 

Kikket nærmere på UFOen, nazitegn?

Gikk videre:

bb.jpg

Har skills da!

ha31.jpg

Fått inspirasjon fra:

H2.jpg

 

Se nederst for sivil versjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...