Hans Lund Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Er på jakt etter denne simmen, og ønsker å kjøpe den hvis prisen er maks 250,-. Betaler på forskudd. Pakken må være komplett med manual etc. Gi meg et tips here hvis dere har å selge evt. bytte i annen eldre sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har det her,hele griene men jeg har ikke lyst til å kvitte meg med det det er jo en classic,sorry... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Lund Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Ja, det er visst det, men for litt siden fant jeg ut at det har dårlig coop støtte i multiplayer, så det er litt mindre viktig for meg nå å få fatt på det. Men er det noen som skal selge er jeg litt interessert enda :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.