Gå til innhold

Til dere med hotmailadresser


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hvorfor utestenge hotmail når de er verdens mest brukte email service

 

Se her : Kort sagt kan de som vil registrere seg ikke bruke noen slike web-baserte mailadresser som de kan opprette på noen minutter. Det som godtas er mailadresser fra vedkommendes ISP eller skole/jobb. /Dette sa Dag og jeg støtter Dag uansett.Han gjør verdens beste jobb.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><hr>Opprinnelig postet av Dag Johansen:

<strong>Et lite OBS her:

Når dere logger dere på igjen med det nye passordet kan dere gå inn i profilen igjen og endre dette om dere ønsker det.<p>En del har nå klart kunststykket å skifte mailadresse til en som ikke eksisterer, og følgen av det er at de ikke får logget seg på igjen.</strong><hr></blockquote><p>He he... GENIALT [bilde]images/icons/grin.gif" border="0[/bilde] <p>Er helt enig med Dag. Fjern disse personene som forpester forumet. Jeg har selv hotmail adresse, men sendte en mail til Dag med argumenter for at jeg skal få beholde denne.<p>Som mange her gir uttrykk for, synes også jeg at det burde bli vanskeligere å bli medlem her på FlightSim.no

Det burde vært et krav med:

Telefonnummer, (privat og jobb/mobil)

Fødselsdato

På denne måten kan Moderator få verifisert om det er sammenheng mellom navn og tlfnr. f.eks. gjennom opplysningen. (Blir kanskje litt dyrt i lengden? [bilde]images/icons/wink.gif" border="0[/bilde] <p>Noen ønsker sikkert ikke å "vise frem" sine telefonnummer, så dette og alle de andre personlige opplysningene kan KUN være synlige for Moderator hvis dette er ønskelig.<p>Da har i alle fall jeg sagt det jeg mener...<p>Mvh

Morten<p>[ 09-03-2002: Endret av: Morten Husby ]</p>

 

Vet at dette er et gamelt innlegg "" Men svarer like vell...

 

Skal det bli så mange opplysninger tilgjengelig, så er du fult igang med å få FlightSim.no i rabalder med Datatilsynet, siden dette nærmest grenser sterkt mot personopplysningsloven...

 

mvh Jan H. Brende (skrevet 03.06.03) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er jeg enig med deg Helge ,men man trenger vel ikke sette en stopp for alle hotmail brukere for det. Og hotmail skulle bare være en symbol , for det finnes mange tusener nettsteder hvor man kan skaffe seg en gratis epost med falskt navn. Om Dag vil ha total kontroll, så bør han kreve fødselsnr og adresse og mange kan synes at det er rart for et nettsted som handler om ett spill.

 

Nok en sak for Datatilsynet, om man skal registrere seg med fødselsnummer, noe som GARANTERT strider med personopplysningsloven ""

 

mvh Jan H. Brende (03.06.03)

 

(jada! vet at jeg svarer på et gammelt innlegg. Var jo borte fra FlightSim.no over flere måneder for en tid siden "" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uaktuelt med fødselsdato, telefonnr , adresse eller andre lignende.

En moderator kan man ikke stole på (behandling av data o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...