Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 26. april 2009 Så er den endelig her REAL AIR DUKE Skaperne av den legendariske RealAir Spitfire har tatt steget over fra toppkvalitets warbird til toppkvalitets to-motors forretningsfly. Valget falt på den særdeles karismatiske Beechcraft Duke B60, et fly som kan frambringe erotiske fantasier for selv den mest utbrente langdistansepiloten. Skal ikke gå for mye inn på flyets historikk, det kan man lese i "flight manual". De første flyturene bekrefter RealAir sin posisjon som leverandør av de beste modellene i sin klasse, og denne Duke`n bør friste alle som er interessert i FS, enten man flyr store busser eller gloheite jagerfly. Flyet er meget kompleks så det krever sitt av PCen, men ikke verre enn at den gir en utrolig fin realismefølelse. Her kan man fly på bare en motor, og nåde den som glemmer å sette ut hjulene :whistle: . Og LYDKVALITETEN er som i A2A Accusim, den bare MÅ OPPLEVES, så her nytter det ikke med små plastikkhøytalere!!! GOD TUR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Denne må vel testes ut, som den stempel og propell fan jeg er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 *skulle ønske den fantes til FS9 med tida og* Men jeg får blåse støv av FPS sugeren FSX og teste denna.. så jo bare utrolig flott ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. april 2009 Men jeg får blåse støv av FPS sugeren FSX og teste denna.. så jo bare utrolig flott ut ......?? merker ikke noe sug i FPS. Etter Acceleration har FSX ligget rundt 30 nesten uansett hvor jeg flyr. Har ikke hatt hakking eller lugging på det jeg kan huske. Dessuten kan ikke så komplekse fly simuleres i FS9, realisme og flyfølelsen med denne Duke`n er av en annen verden. Lydkvaliteten er også viktig for troverdigheten av en modell, og her er det bare å skru opp volumet, så kommer du snart til å famle etter setebeltene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Virkelig flott modell! Får lyst til å la hånda stryke lett over nesa og yoken å la herligheten ta meg dit den vil! God tur Gunnar, ta noen bilder for oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Denne var jo bare rå lekker, denne må jeg ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fine bilder.Heftig grafikk! Men at den er for kompleks for FS9?Hva er kompleks med denne da?GPS? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg blir direkte målløs!! Håper det kommer noe lignende til X-plane, eller i beste fall, at Real Air lager snasne saker til X-plane etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. april 2009 Takkåtakk folkens. Men at den er for kompleks for FS9?Hva er kompleks med denne da?GPS? Ert ert :grin: . Det er nok mest i måten grafikken er bygd opp, og så er flightmodellen mye mer nøyaktig enn FS9 klarer å regne ut. For ikke å snakke om måten FSX behandler lyden på. Jeg blir direkte målløs!! Håper det kommer noe lignende til X-plane, eller i beste fall, at Real Air lager snasne saker til X-plane etterhvert. He he, du skal se at du kommer tilbake til FSX og at jeg går over til X-plane :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 NEVER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg sa aldri at denne drar FPS, for jeg har ikke prøvd den enda Men jeg har både FSX og FS9 installert, og flyr 96% av tida mi i FS9 for der flyter alt utrolig jevnt og strutterfritt FSX opplever jeg hakker mer til tider. Men RealAir sine produkter er utrolige fordi de har så vannvittig detaljerte modeller som IKKE trekker FPS særlig ned. Men jeg skal sette meg ned og forske litt på FSX og finne en løsning som gjør det godt overkommelig Jeg har jo ikke den mest ræva pc'n heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei Ernst. Du klarte og friste meg såpass at jeg ble helt nødt til å kjøpe denne. Sitter og flyr den nå, og jeg må bare si: Når du sier at noe er bra, så er det virkelig det. Dette er den desidert råeste prop maksina jeg har prøvd. Kollosalt. Den har jo så godt som alt. Er i skrivende stund like før jeg skal begynne decent mot ENTO etter en fin tur fra ENBN. Får håpe jeg får justert kabintrykket riktig på nedturen fra FL 240. Takker så mye for tipset, denne maskina kommer jeg til å ha mange fine stunder med. Til dere andre som ikke har den enda. Løp og kjøp. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2009 Artig at du ble fristet av denne godbiten Øyvind , jeg er meget trygg på at det blir en positiv erfaring !! Leste nettopp i AVSIM-forumet at flyvere med real erfaring med Duke var imponert over den særdeles nøyaktige flightmodellen. Det var til og med en real Duke-pilot som var begynt å trene prosedyrer med denne modellen. Men at den er for kompleks for FS9?Hva er kompleks med denne da? Leste også i et annet forum at mer en [color:#FF0000]70 prosent[/color] av modellen IKKE lar seg gjenskape i FS9. Av samme grunn har både RealAir, A2A og Aerosoft forlatt FS9, og konsentrerer seg kun om FSX framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.