Anders Moen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Min første paint på PMDG sine fly, og min andre paint i det hele tatt faktisk.. Takk til Paulo for hjelp med å komme igang :cool: jaja, ikke akkurat perfekt, men med tanke på at det er min andre paint i det hele tatt er jeg ganske fornøyd (y) edit: Ser faktisk at logoen på halen er litt skeiv i forhold til den andre sida liksom... og så har jeg selvfølgelig glemt å male de hjullukene, men det får fikses seinere sammen med halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Likte den ganske godt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Likte denne veldig godt, mulig jeg skulle ønske meg et par små prosent reduksjon i saturation på de lyse røde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott paint Anders! Veldig bra for å være din første paint! Bra plassering av logoene og den virker nøye paintet Til neste gang: - Prøv å få den mer photoreal (bruk bilder, og ikke lag så sterk rødfarge). - Få fargen på fusen mer hvit/gul. Den er en anelse blå her tror jeg. - Du kan godt lage nye vinduer, PMDG sine er kjedelige - Endre hjul-dingsene, Norwegian har røde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 legger du den ut på flightsim.no eller Avsim.net? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Pirk pirk men ser jeg Wing lights på? Neida, fin paint dette.. Dog syntes jeg det er litt "vel" mange NOL painter ute og går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott arbeid, Anders Paulo, hjul"kapsene" på LN-NOL er hvite dem, ikke røde som de andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hjulkapslene er hvite ja om det er de du mener, men åpningen til nesehjulet skal være rød, ikke hvit som her. Fin paint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takker for kommentarer alle sammen, og skal se om jeg ikke gidder å prøve å fikse på div. ting... Eller så gidder jeg ikke hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.