Bjørn J. Jensen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lillehammer i sprukkent skylag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jøss, pent! Hvilke innstillinger har du brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Grafikk innstillinger du tenker på? I såfall ligger jeg på rundt "Ultra High".. Ellers er dette bare noe fotoscenery jeg lagde på 5 minutter siden jeg kjedet meg :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Endelig noe scenery for Lillehammer ja, Bjørn. Synd det ikke var for FS9 :whistle: (hint hint, lær deg det ) Ikke finner jeg igjen FSX-cd'n heller så får ikke brukt sceneryet for hjemby'n.. letingen fortsetter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tenkte egentlig på vær innstillinger med tanke på skydottene som lager skygge.. Men etter litt starthjelp i maskineriet i toppen klarte jeg å legge sammen to og to.. :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, nei det ble bare sånn siden bildene sikkert er tatt i sprukkent skylag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bjørn. Dette var moro og se. Dette er jo min hjemby, og ingenting jeg har sett før kan i hele tatt måle seg med dette. Hva slags scenery er dette? Det MÅ bare skaffes. Takker på forhånd. Aha når jeg leste litt bedre så jeg hva du skrev også. Er det mulig å få prøve dette sceneryet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Skal se hvor hardt jeg kan komprimere filene.. For slik det er nå tar det ca 160mb. Selve sceneryet ser egentlig ikke ut siden jeg har måtte kutte enkelte steder på grunn av manglende flyfoto hos google og virtual earth.. Det er ca kun det du ser her som er med og hvis du ser i høyre hjørne oppe så ser du en glipp.. Men hvis du (eller andre for den saks skuld) vil ha det så bare legg meg til på msn så kan jeg sikkert sende jeg, men det er ikke noe jeg er fornøyd med MSN: bjhjaudi (at) hotmail.com Edit* Fikk sceneryet ned til 37mb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ah, født og oppvokst på Lillehammer, så det var jo stas å se detta sceneryet Klart, en skulle hatt skillsa og tida til å lage bygninger og sette de opp til en levende by i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Artig bilde, flateste hoppbakke jeg noen gang har sett :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hadde bildet dekka 5-600 meter lengre nordover hadde jeg sett hemmat gitt Og Øyvind kunne sjekka om sjølfolka var heme om det var motsat synrettning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Finfint dette Du hadde nok faat bedre resulat hvis du hadde brukt Norge i bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Takker for kommentarer Harald: Ja jeg vet det, men jeg finner ingen gode guider for å lage fotoscenery utenom metodene der man har programmer som henter bildene og automatisk kalibrerer dem og lager en riktig .ini fil med riktig info.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.