Tom Arild Hansen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jøss! Skjønte ingenting da jeg kom inn på siden i nå. Trodde jeg hadde tastet feil. Fin side. Er dette vinneren av designkonkurransen for en stund siden? Ser bra ut! Ønsker flightsim.no grattis med oppussing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Juhu! Endelig nye sider! Konge og grattis med oppusing ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da gjenstår det bare en liten oppdatering på utseendet til forumet for det henger litt etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med ny forside Mitt førsteintrykk er meget bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Enig i at dette var bra. Trodde jeg hadde trykket feil jeg også med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette ble drit stilig for å si det på godt norsk.. Gratulerer Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gratis til Flightsim.no med ny Layout på sidene. men må si at jeg kommer til og bruke en lite stund på og bli vant med det nye. men flott var det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 PS.. Det henger igjen litt fra den gamle siden med topp baren osv.. Gå inn på Screenshots og se selv. Gå inn på Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grattis med nytt design. Må si somm de andre at eg også begynte å stusse litt om eg hadde trykket feil adresse Men det så absolutt flott ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bra jobbet Dag.Ble riktig så flott dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Veldig fin side, men dere må fikse bugs i Opera.. Ikke fungerer linker og ikke fungerer scrollen på musa.. Men fint med ny side, ingen tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette ser meget bra ut! Godt orienterbart og pen ansiktsløfting! :grin: Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bravo, detta ser mycket bra ut !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Var det her forumets ansvarliges dårlig skjulte beskjed til oss om å komma oss ut i hagan å gjørra vårensken eller? :eek: Ble flott det her ja. Mye bedre og ryddigere med mindre fonter bla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nice, liker hvordan siden er organisert, forumets stil i forhold til siden derimot :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flott side, jeg og trodde jeg hadde kommet feil.. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Får heller ikkje klikka på nokre linkar, og skrollinga virkar berre på delar av sida :cry: Får ikkje sett nokre av artiklane, men framsida såg no bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Rimelig flott framside vi har fått oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gikk faktisk å tenkte på dette i forrige uke! Og her var det, kanon bra Dag! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kjente meg ikke helt igjen jeg heller. Gratulerer med ny layout. Det hadde vært kjekt med variable width så vi kunne utnyttet skjerm bredden da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fin layout - ryddig og oversiktlig. Eneste er at jeg ikke får linker osv til å fungere i nettleseren Opera som jeg bruker. Men med IE funket det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Flotters! Bare en ordentlig logo som mangler nå. Kanskje vi burde ha en logokonkurranse? Alt funker sålangt her i Firefox. EDIT: Så nå at det var en liten logo på forsiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fungerer fint nå... Det som hadde vært kjempe stilig var å ha forum fargene i samme som topp baren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Enig, det hadde vært stilig. Men den nye forsida ble kjempefin, må jeg si! Flott med fornyelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har merkelige problem med Opera på den nye framsida:( Det ser ut til at eg kun får skrolle når musa peikar på den øverste reklamen eller "Annonser fra Google" :crazy: Eg må også høgreklikke og "åpne i ny fane" for å få opp andre linkar enn dei to reklamene. Har aldri opplevd slike problem før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kjempe fint! Alt funker perfekt her i Firefox hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hah! Skjønte ikke hvor jeg var Stilig! Men er alle filene som ikke er FS2004 eller FSX borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Heisann. Grattis med forsida. Likte den... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Stenseth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, ja jeg trodde jeg hadde trykt på feil link og havnet på en annen side, måtte kikke noen sekunder extra for å forsikre meg om att jeg faktisk var på flightsim.no. Like siden jeg, spennende med en oppdatering, og den fungerer veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg ble rimelig forvirra når jeg gikk innpå første gangen. Måtte sjekke adressen flere ganger. :grin: Dette ble meget bra, veldig uvant siden jeg har vendt meg ganske mye til den gamle layouten. Har jo vanket her siden 1999. Men det er tross alt en vanesak. Og jeg likte det lille kontrollpanelet, det kan jo brukes til en del andre ting etterhvert også. Bruker du Joomla nå, eller? Jeg opplever de samme problemene i opera, løsningen jeg fant var å høyreklikke og åpne i ny fane. Men tungvindt var det. Og har litt problemer med plassering av reklamebannere vs. rubrikkene med siste filer og foruminnlegg. De står på en lang rekke. (Men i opera fungerer de flott! :grin:) Noen små barnesykdommer, men alt i alt ble det ett flott resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.