Gå til innhold

FS2002 Piloter med erfaring


Steven Robertsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Innenfor Knowledge Management er en av de viktigste prinsipper kunnskapsdeling. Forumet på Flightsim.no er et glimrende eksempel på slik deling - spør og få svar. Forumet dekker imidlertid ikke alle behov, og jeg inviterer erfarne simmere til å dele av sin kunnskap.

Du som er en erfaren FS2002 pilot kan bidra til at nybegynnere lettere kommer igang. Alle tingene man lurer på som man ikke finner samlet noe annet sted, og som man må bruke uker og måneder på å lære på den tungvinte måten.

Det er utallige temaer du kan bidra innenfor – se mer på min ”contribute” side. Du kan selvfølgelig bestemme flere temaer selv, men ha i tankene at det skal være enkelt for en nybegynner å sette seg inn i sakene...men jeg tipper at også andre vil ha glede av dine tips og ”tutorials”.

Vil du være med å bygge en slikt ressurssenter, besøk hjemmesidene mine og send meg en mail. Alle innlegg skal være på engelsk, da jeg også inviterer bekjente fra internasjonale forum. Alle skribenter vil være en del av ”redaksjonen” og navngis (om ikke annet er ønskelig).

Sidene må gjerne få et annet navn, kom med forslag. Opprinnelig var tanken at jeg skulle ha sidene som en privat ressurs ”site” hvor alle linker etc var samlet på ett sted. Nå har jeg lyst til å utvide horisonten litt, men bare dersom det er flere som er med på tanken...

Du kan også delta dersom du kan tilby javascripting/flashkunnskaper...

http://home.online.no/~stevenro/

Så vil du være med å bygge opp en viktig ressurs på nettet er det bare å henge seg på.

Det er fortsatt mye ugjort på sidene, men så er de heller ikke på noen måte ferdige. Sånn, da var det sagt!

Steven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Har fått flere svar nå på mail. Flere som synes dette var en god ide. Omtale kommer på forsiden til Flightsim.no om litt.

Har også lyst til å komme med følgende kunngjøring:

Sidene fornorskes og målrettes mot Skandinavia. Kontakt meg på mail dersom du har lyst til å bidra. Konseptet har også rukket å døpes pånytt...

Ikke tenk så mye på at sidene ser litt halvferdige og pussige ut i øyeblikket. Jeg arbeider med det og endrer fortløpende. Send meg heller noen ord om deg selv og hva du (dere to ovenfor har jeg kontroll på) kan bidra med. Vi er allerede en halv redaksjon, men trenger flere med solide sim-kunnskaper. Det er mye å gjøre, så hva venter du på??

Steven

http://home.online.no/~stevenro/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...