Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2009 What a beautiful morning . Fra tid til annen dukker det opp snadderfly med overraskende god kvalitet fra ukjente modellbyggere. Denne gangen er det en nydelig gjennomført modell av Czech Republic Vodochody L-159A, fra en gjeng som kaller seg DougBreeDesign. Dette er folk som brenner for sin flyinteresse, og som har beste kvalitet som målsetting. Kan på det varmeste anbefale denne modellen, som flyr meget realistisk uten belastning på frames!! VC er fullt brukbar og jeg anbefaler også å følge forslaget til lydfiler i "readme", noe som ga dette flyet vannvittig bra lydkvalitet!! Ta en titt innom DougBreeDesign God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er denne for FS 2004 eller FSX? Takk for svaret:) Denne så virkelig interessant ut. Hvor lenge kan man fly rett frem i ca 300 Kkts før man går tom for fuel med den? Kunne vært en fin enmanns-privatjet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Oioioi... pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Frode: Står på sida deira at det er for FS2004 og FSX. Det ligg ein FS2004 versjon lengre nede på sida. Takkar for lenka Ernst. Denne maskina, samt nokre av dei andre der inne skal testast ut no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Oi!! denne såg flott ut Ernst. Skal prøvast når eg kjem heim frå sjøen jah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ahh, alltid like fint med freeware snadder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Flotters...takk for tipset Ernie, har sansen for denne typen fly. Leste litt rundt på siden hans, og han har en L39 på arbeidsbenken også. Ingen release datp på den, men utifra bildene så har ha allerede lagt ned mye arbeid allerede Ett par bilder fra prosjekt siden. Dette er vel bush versjonen he he he Resten av bildene finner du her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2009 Takker for interessen alle sammen , husk å hente lydfilene laget av www.turbinesoundstudios.com , de er også freeware og fabelaktig gode. Også interessant med L39, Pasi, den er jo noe mer kjent og har faktisk begynt å dukke opp på privatmarkedet. Jeg vet om en til som lager modell av L39, og han er nesten ferdig, men det blir antakelig betalingsfly..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Takk for tipset ja Ernst! Jeg fløy Fs9 versjonen for noen år siden og godt å se at den har kommet i videreutviklet FSX utgave også. De har vært oppover til Norge med de maskinene et par ganger under nato øvelser, mener det var i 06 eller 07 jeg så de "up close" på Ørland. Spennende å se at de jobber på en L39 også. Ser Ungarske L-39 nesten ukentlig over Pápa AB (+ en og annen Gripen de har penger til å lufte...hehe). Små og smidige maskiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.