Gå til innhold

LN-NOL 6000th 737


Anbefalte innlegg

Ahh...Dette var nydelig!!! For å bruke ett kraftutrykk..Jævlig bra!!....Jeg vil gjerne ha denne jeg også...og sikkert mange flere.

Du kunne ikke lagt det ut for nedlastning for alle?

 

uansett, nydelig arbeide...Selv prøver jeg å finne ut hvordan dette gjøres, for jeg vil lage en livery for FC Internationale (Inter)...men jeg finner ikke ut helt...selv om jeg har lest forumer opp og ned..så jeg er litt snurt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin paint Kenneth :)

 

Dessverre får jeg ikke brukt den da jeg kun flyr PMDG. Flyr i tillegg FS 2004' date=' da så...

Skulle ønske Paulo kunne laget denne. LN-NOB ble jo flott laugh[/quote']Så fint da, Frode, at du begynner å anbefale andre paintere i en post hvor noen faktisk legger ut en paint de har laget! Å foreslå at han kunne prøvd seg på PMDG kan jeg gå med på, men om du vil at Paulo skal lage den så si det til han, drit i å si til en painter at noen andre bør ta jobben! Dessuten virker det som om du har vanskeligheter med å få til å poste noe konstruktivt på dette forumet, du syter eller vil ha det annerledes hele tiden.. Hva med å begynne å oppføre seg / Trekke seg fra forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo gjort en fin jobb til default 737 i FSX... har aldri sagt noe annet, og i og med det, regner jeg ikke med at han enda kan lage liverys til PMDG 737-800. Er mange som starter med å painte defaulte fly....Om jeg tar feil så må du for guds skyld korrigere meg,Kenneth. Ser at det kom ut på en litt annen måte enn jeg hadde tenkt, noe jeg beklager. Jeg mente at Paulo kanskje kunne laget denne painten til PMDG 737-800.Har derfor endret den opprinnelige posten, men quoten fra Magnus er korrekt nok skrevet av meg. Hvorvidt jeg kommer til å melde meg ut av forumet av den grunn gidder jeg ikke gå inn på en gang. Ta deg en pille, Magnus. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du missforstår, Frode, jeg påstår aldri at du har hevdet noe direkte. Det som plager meg er kommentarer av samme kaliber som for eksempel: "Dessverre får jeg ikke brukt den da jeg kun flyr PMDG. Flyr i tillegg FS 2004, da så..." Du hevder ikke noe direkte her, men de fleste vil her tenke at du mener at du ikke er fornøyd med at han lot være å utvikle den på den måten som gjør at den er kompatibel med din sim-versjon og bruk av fly i simmen. I tillegg legger du på "..." som gjør at setningen henger i lufta og det blir understreket din missnøye. Om det er formuleringsfeil eller om det er en ren negativ holdning vet jeg ikke, men neste gang kan du prøve noe mer som "Fin paint, bare synd at den ikke er laget til PMDG 737 og FS9 :) " Et fornuftig forbruk av smileys for å bedre beskrive tonen i innlegget er heller ikke dumt.

 

Det med å slutte på forumet er en overdrivelse fra min side, grunnet frustrasjon i skrevet stund, da dette er langt fra det eneste innlegget av denne typen du leverer her på forumet. Jeg orker ikke hente fram eksempel, men jeg ser kommentarer fra deg med samme type skjulte negativitet, og det er jeg lei av å lese. Om du ikke kjenner deg igjen i noe av dette så er det jo flott! Da trenger du bare å lære litt mer språk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Skjønner det,Magnus. Men jeg tror det enkelte ganger også kan bero på personlig tolkning av den som leser. Jeg ser at den skjulte negativiteten du nevner kan forekomme spesielt hvis jeg ikke benytter smileys. Men smileys er etter min oppfatning ikke en del av det naturlige skrivespråket. Det er etter mitt synspunkt en ekstramulighet til å fremheve positivt eller negativ tone i en setning. Når det ikke benyttes smileys i ett innlegg er mange litt for raske med å tolke ting litt på ville veier etter min mening.

 

Dette ble mye OT. Flott paint,Kenneth. Jeg håper du ikke har oppfattet en annen mening fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Joakim.

 

Jeg blir så inn i helvete provosert når enkelte her inne skal ødelegge postene til andre med denne barnslige diskusjonene som enkelte her inne har.

Har dere noe annet å ta opp en det som er trådstarter har kommet med, ja så finn en annen plass å krangle på.

 

Her har Kenneth brukt masse tid på å lage en bra paint som han viser til dere. Vær glad for det. Skal det fortsette slik som dette, så er det snart så folk ikke vil legge ut tingene som de har laget og vil dele med andre.

 

Når jeg blar meg nedover poster her inne, så er det for å se hva andre folk mener om det som trådstarter har startet posten sin med. Ikke alt annet tull som det er bedrevet med her i denne posten.

 

Geir Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...