Rune Jensen. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det noen her som har prøvd shared cockpit på Vatsim? Det må jo være utrolig kult å gjøre det f.eks på en travel event som Copenhagen realtime med masse trafikk og Maddog-2008. Forutsetningen må jo være at begge kjenner flyet rimelig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kommer med ett tilleggsspørsmål fra sidelinjen jeg... hva slags program kan benyttes for å få til shared cockpit i FS 2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Maddog 2008 har funksjonen innebygd og er såvidt jeg vet det eneste flyet man kan gjøre dette med i FS2004. Jeg har aldri testet shared cockpit så jeg vet ikke hvordan det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 En digresjon http://www.multicrewxp.com/Downloads.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Hehe! Jeg sa jo "såvidt jeg vet". Nå vet jeg bedre. Men uten at jeg leste så nøye på dette så vil jeg tro at et fly som er laget for multi-crew kanskje er bedre enn en addon man legger oppå? Skyt meg gjerne på nytt dersom jeg tar feil Har du testet det forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.