Gå til innhold

ATC stream Kjevik og Oslo control


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Prøvde å sette scanneren over på laptoppen og streame derfra uten særlige hell, derfor har det blitt endel støy osv siste halvtimen. Tror den mottok endel støy fra strømnettet ettersom da jeg dro ut laderen så ble lyden klarere men det hjalp ikke.

 

Anyways så er den over på stasjonæren igjen og alt skal funke igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig bra tiltak denne streamen. Jeg har jo etterlyst streamer fra rundt om i landet tidligere. Moro å høre fra andre steder enn det man er vandt til. Fortsett med det! Så må gjerne andre sette opp egen stream enten det er fra en kortbaneflyplass eller en litt større flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si tusen takk for denne streamen. Lytter veldig mye. Er veldig interessant, selv om jeg ikke alltid helt skjønner hva de snakker om.

 

Her om dagen var det mange fly som fikk beskjd om touch'n'go f.eks. Altså, vet hva det er, men lurer på hvorfor de får beskjed om dette? Trening kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...