Paulo Fernandes Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I går fløy jeg, Aleksander Lind, Kim Ruben Fjeldstad og Sindre Lillehaug en liten group flight til Toronto Pearson intl. Det var en veldig bra flytur med litt ATC, en del trafikk i lufta og spennende vær. Her er mange lett-redigerte bilder fra turen. Les teksten over bildene! Her cruiser en Virgin Atlantic 744 over meg, det var en veldig close call, her har han kommet lenger opp: Nettopp nådd cruise på FL330: Fortsatt i Florida: Kraftig sidevind fra vest: Bilde av co-pilotens del av cockpiten: Nærmer oss Canada: På god vei ned, på venstre side etter innsjøen, ligger Toronto flyplass: LNAV svinger mot localizeren til 33R og Toronto by kan sees rett fram: Parkert på gaten i CYYZ, 4 minutter tidligere enn planlagt: Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I want ur computer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kjempeflotte bilder!! Var en flott tur, jeg føk godt avgårde der jeg lå i FL450 og en GS på over 550 knop..! Takker for en hyggelig tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nydelige bilder fra en flott tur med fin approach! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 flotte bilder, Kontakt meg neste Westjet tur! Vil gjerne være med:D Etter jeg fikk 737-700 Westjet WL til jul var jeg riktig hekta å fløy masse westjet på vatsim, har fortsatt texturer og scenery i canada og de stedene der oppe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mye vakkert her! Artig og uvant vinkel i nest siste bilde. Hva slags modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Christian, det er PMDG. Og flotte bilder Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Takk for kommentarene folkens! Ja, det er PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Flyer dere to mann, kaptein og FO på samme maskina online? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Nei, vi fløy vært vårt fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.