Per-kristian Jensen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei Hei! Som mange har fått med seg har jeg vært veldig aktiv i F-16en i det siste, med avskjæringer av russere nesten hver dag. Vel i dag tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe annet, og dro alene opp fra Bodø for å fly litt i BIRCH1A/1B. Flightlan var: DCT VOKKY EVS BAR ATA BNK BIRCH1A BIRCH1B BNK ATA BAR EVS VOKKY DCT. På vei nordover tanket jeg først med en KC10, og lå i en 30-40min og operete i BIRCH1A før jeg ble møtt av EG02. VATAWARE: http://vataware.com/flight.cfm?id=3262489 Lar bildene snakke for seg selv denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Stilige bilder PK! Ser stilig ut det der, var selv opp idag for identifisere en brite som tulla.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2009 Jøss, heftig påskefeiring PK :grin: . Ikke ulikt de flightene jeg selv tar med F-16 i FSX. Bare at jeg flyr to fly med meg selv som både leader og wingman :crazy: . Avskjæringsobjektene er ikke mer dramatiske en SAS på vei fra Tromsø eller Widerøe på Finnmarks-ruta........ Mææn gøy! Fin dokumentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takk Takk! Det som gjorde dette toktet ekstra spennende var jo at jeg og Magnus bare drev og prøvde ut FSInn i BIRCH1A da vi ble "regelrett" angrepet av RFF020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.