Gå til innhold

Hvilket Fly flyr du mest?


Andreas R.Pettersen

Anbefalte innlegg

Nei hvem teller vel timer... :whistle:

 

Når man regner med både knot og faktisk flytid tror jeg det har gått flest timer til Concorde for min del. Det er nok også det flyet som fascinerer meg mest av alle, selv om det relativt sjelden blir brukt for tiden (grunnet feil sim).

 

Hva det går mest i nå for tiden, og som det også har blitt noen timer på relativt kort tid, er dere vel like spent og overrasket over å høre, som jeg er på å se hva han Lars-Petter-Icelandair-Bedin-757 skal svare her nå..? :grin:

 

 

En stygg cockpit skremmer meg ikke fra å bruke mye tid på denne:

 

MD-11-inn-for-Sola-skumring.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mats Brendesæter

PMDG 747 og Wilco sin B733 uten tvil. Lufthansa, hub i Frankfurt. Og har nesten bare flygninger inbound og outbound der ifra. Trives med det :) Kanon flott og vell organiserrt flyplass. Og flyene er kanon bra. B733 har jeg vell fløyet lengst. Lett og enkelt fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har herjet rundt med Maddogen i det siste. Den er litt vanskelig å få god FPS i, men selve flyet imponerer meg mere og mere. Om det finnes et system som ikke er modellert, så har ikke jeg funnet det.

Dette er flat out det morsomste og best simulerte addon jeg har installert. Det er vanskelig fordi det er annerledes og fordi det må settes opp og opereres som et virkelig fly. Snør det ute, så må du de-ice. Gir du full gass på take off så blåser du motorene til h....

Den har en del snags, men ikke nok til å irritere meg bort fra det.

Ellers blir det Level D pga FPS vennlighet og lille Wilcoen PIC 737 (den eneste Wilco verdt å kjøpe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mats Brendesæter

Jeg må spørre hvor langt du har fløyet med B737-800 siden du har din lengste flytur med det.

 

Også lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få takk i Q400 Widerø med Virtuel Cockpit. et skikkelig et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i heimen går det mye av det meste, men favorittene er:

PMDG 747 - Aerosoft F-16 - Wings of Power P-51.

 

Skal jeg virkelig kose meg flyr jeg VFR Canada- Alaska med BeaverX eller kanskje Eurocopter 135/ default Goose / Cessna 172-206-208 eller twin 8`ttern.

Som dere ser, altspisende og storkoser meg med di fleste forskjellige typer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr bush flying med fs passenger, hvilket betyr at jeg ikke kan fly de flyene jeg vil. Jeg startet med cessna og har nå oppgradert til en learjet 45. Jeg fløy og tjente mye penger med Twin Ottern men learjeten gir mere inntekter så nå flyr jeg den i Europe. De trengte nødforsyninger i Italia, en businessman ringte og leide flyet mitt ned til Roma,så jeg antar det blir money på den turen,hehehe. Neida, men det er gøy. Må fly for å skaffe penger til neste fly. Har kjøpt flere fly jeg nesten ikke har prøvd fordi jeg ikke har råd, i fsp ,blandt annet fokker 50 og en md82,men gøy er det. Nærmer meg 140 timer nå...hoff,snakker om å kaste bort tid:P Men skal jeg velge er nok twin ottern den som er meg nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke flydd FSX siden det kom ut. Tiden bruker jeg på IL2.

 

Begynte med enkle fly, Spitfire, Me109 og La5/7.

 

Nå derimot er det US og USSR for alle penga. P51,P40,P39,P47 og P38. USSR går alle flytyper igjen.

 

Timebruken er enorm ! hehe. Overgår FS en høy gang. Er så uendelig stort forbedringspotensiale i det spillet. Fra Boom & Zoom pilot til circlepatterns for defence. Eneste aspektet jeg nå mangler er å være/ha wingman med wingtaktikk.

 

Håper virkelig nye medlemmer oppdager dette fantastiske spillet og joiner oss på MP. Wilco er oppe etter behov.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...