Ola Nordmann Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da ser det visst ut til at det blir en løsning på dette irriterende problemet. http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3021647.ece Må virkelig si jeg har sansen for denne løsningen. Enkelt og genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Satt og kikka litt på denne i går. Denne likte jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kreativt, at ingen har kommet med patent på denne tidligere synes jeg er snodig. Personlig har jeg aldri hatt noe problem med at andre benytter armlenet vedsiden meg når jeg sitter på fly, men noe må vi vel ha å irritere oss over når vi ikke har noe annet å gjøre. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Rett og slett enkelt. Du har krav på det armlenet som er til venstre for deg når du sitter på høyre side av flyet og det høyre når du sitter på venstre side. på den måten får alle ett armlene å kose seg med. Noe så herlig kommunistisk og sosialistisk! Alle får 1 armlene hver! Så kommer dette med kapitalistsvinet som skal eie begge armlener fordi han er i sentrum av begivenhetene. Da er løsningen enkel. Trykk på call-knappen 14 ganger før take-off og pek på han i midten. Husk å være åpenlyst irritert på mannen når crew kommer slik at det hele virker troverdig. Han vil sannsynligvis bli helt satt ut av din "not very Wall Street" oppførsel at han rimelig snart vil være åpen for forslag til fred og forsoning. Da setter du, CallknappTerroristen, inn ditt nådestøt. - "Vi kan jo kanskje ta ett armlene hver?" Dette er opplagt løsningen for de som ikke klarer å vente til denne nydelige (?) patenten er montert i alt som flyr. Håper dere klarer å lese dette innlegget med de samme ironiske Jack Daniels-befengte øynene som forfatteren (ja meg) sitter med! God påske folkens! Vennlig hilsen Frolic von Flapsen og Pedro Pushback (Samme person) Seniorcaptain i Vi lander i området Søreide / Hjellestad Airlines No Tarmac Needed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tidlig agurk-sesong i år... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehe, genialt! Tenkte vel først at dette løste et comfortproblem, men etter å ha lest innlegget til Petter K er det jo ganske innlysende at dette er et sikkerhets-spørsmål. Og de fly som ikke har duo-rest på plass innen 30 dager bør settes på bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Genialt! Er få ting som er så irriterende som frekke tullinger som flesker seg utover begge armlenene! Så sitter du der helt knept sammen selv. Trikset er jo å vente til vedkommende bøyer seg ned for å plukke opp noe o.l - så kaster du deg over armlenet, og vokter det som om det var gull resten av turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvem har egentlig krav på armlenet? Svaret er enkelt: jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Haha Ikke hvis du sitter ved siden av meg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 "Ska vi sloss?" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bare og reise business det , så slipper man slike...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Armlenet er ingen rettighet, men ett tilbud. Det skulle enkelt å greit vært muligheter for lett avmontasje av armlenene, på den måten kan kabinpersonalet fjerne samtlige armelener på den seteraden hvor situasjonen begynner å tilspisse seg. Problem løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Eller gjør at man bestiller og betaler ekstra for armlen på forhånd, en ide for Ryanair kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Evt kjøper armlenet av sidemannen svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ikke vanskelig dette vell, vi som betaler for og fly, og er med og sponser deres billige turer, burde hatt gull armlener, ekstra brede med innebygget viberator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg går tilbake til fjortiss stadiet å tillater meg å le litt av siste kommentar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Rart hvor mange nye dører kompositt materialer åpner gitt,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 "Enkelte" burde hatt en ekstra støtte til egoet sitt også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Var meninga det da Ivar....ingen armer ingen armlener.....:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enkelte burde hatt ekstra støtte for og forstå fleip.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 På tide at enkelte tar en kald vannbøtte over hodet her,tror jeg.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.