Gunnar van der Meeren Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Just flight har salg for tiden, så jeg kjøpte likegodt en Mosquito med tilleggspakker. Denne kommer i mange modellvarianter og liveries. En god del animasjoner er lagt på disse, bl.a avfyres kanonene så det gjaller i veggene. Herlig Merlinlyd er det også. Modellene er opprinnelig laget for FS9, men det finnes en port-over til FSX i installasjonspakken. Her er det snakk om ildkraft!!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Herlig, Gunnar! Hvordan er lydene? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Lydene fra Merlinene og kanonene er topp!!! - det smeller i veggene! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2009 Aaaaah! Her snakker vi mygg ! Sabla tøffe bilder Gunnar, de skyene satte virkelig standard på stemningen. Ser også ut til at FSRecorder`n funker som bare det :grin: . Si meg hadde ikke du Mosquitoen fra før, eller var det i FS9 ?? Heftig våpenplattform den greia, tror jeg holder meg på lang avstand med mine Fw-190 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Takker Ernst! :grin: FS recorderen funker dessverre ikke så bra - klarer bare 2 fly om gangen (mulig jeg benytter denne feil...). Så dette er nok en billedmontasje som jeg har lagt et minimum av effekter i. :blush: Mosquitoen hadde jeg i en enkel utgave fra før, ja. Dette var en pathfinder som kom som «vedlegg» til JF's Lancaster. Men, denne er mye mer utvidet med modellvarianter og liveries. I tillegg kjøpte jeg recon tilleggspakken. Selv om jeg har fulgt dine råd mht installasjoner av port-overs i FSX, falt jeg for fristelsen til å innstallere denne. Det går greit, men vi ser de vanlige problemene som gjennomsiktlige glassteksturer. (Skal se om jeg klarer å gjøre noe med dette) Groundattack versjonen er litt av en ildspruter. Kanonene drønner godt, med skikkelig munningsflamme - røyk og tomhylser. Mosquitoen vil nok aldri nå kvaliteten til f.eks FW 190, men moro er det :grin: Full pakke er selvsagt også innstallert i FS9 (men der flyr jeg ikke så ofte.... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dette var flotte bilder Gunnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2009 FS recorderen funker dessverre ikke så bra - klarer bare 2 fly om gangen (mulig jeg benytter denne feil...). Så dette er nok en billedmontasje som jeg har lagt et minimum av effekter i. ......Hmmm? Markerer du ALLE fly/opptak før du spiller av?? Jeg får 3-4 fly i formasjon før PCen begynner å slite (litt avhengig av flytype ). Velvel, med slik redigering blir jo bildene bra likevel . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.