Anders Moen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da lå det bilde av den på airpics.com iallfall: http://www1.airpics.com/view/142618/Norwegian-Air-Shuttle/Boeing-737-8Q8/LN-NOL/Oslo-Gardermoen-Norway/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for? Åååååå. Gud som jeg gleder meg til nr. 30.000 når den kommer. Nå har jo Boeing "bare" passert 6000. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 738'n kledde den halen med norwegian sine farger. litt morro at 737 nr 6000 blir norsk. med tanke på at den første 737-500 i europa var norsk :grin:-500 ble launched av Southwest Airlines' date=' altså i USA. -600 derimot var SAS launch customer på Men man vet aldri med flyene som kommer over atlantern, de kan komme ut for ekstra mye vind å at det tar lengre tid, å bruker litt mere fuel så de kanskje må ta en unscheduled fuelstop en plass. :wink: Var under inntrykk av at det var relativt lite motvind i vestavindsbeltet jeg, da høres jo mer vind ut som et pluss Neida men joda, jeg er klar over at vinden fort slutter med å være vestavind og prøver ut en ny retning, men jeg trodde det var mer vanlig at det var motvind over fastlandet over Nord-Amerika som førte til såpass fuelforbruk at de ikke tar sjansen, evt. har enkelt og greit ikke nok til å nå fram, når de nærmer seg dammen..? Sikkert noen som kan gi en god forklaring her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for? Mulig det er for tidlig på dagen for meg, men om dette var ett rent ironisk innlegg synes jeg det var unødvendig. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Magnus. vet at den første 500 var i usa. men di første i europa som fikk 500 var braathens. selv om di ikke var først i verden. så var di først i europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Flotte farger på denne her, painten er allerede under utvikling til PMDG 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja hadde det ikke vært for tidl. "Braathens SAFE", så er det faktisk store sjanser for at B737-500 ikke ville eksistert - da de var en meget stor pådriver for at denne modellen skulle se dagens lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.