Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Morn folkens! Ville bare vise dere Norwegians Nye LogoJet. Det er LN-NOL, som blir det og som også er Boeing 737 nummer 6000 ut i fra Boeing fabrikken! LN-NOL, 6000th Boeing 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det der var strøkent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Moro at nr 6000 blir norsk-eid og av Norwegian da Selv om nr 10.000 også bør bli norsk :grin: Eller hva , Bjørn Kjos? *hint hint* :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den var rett å slett nydelig, noen anelse om hvor denne kommer til å gå? Hadde vert artig å sett en denne på Bergen en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Den er ikke levert til Norwegian ennda, men de kommer til å bruke B738 på Bergen, Stavanger, Trondheim, Bodø, Tromsø, Evenes, Kirkenes, Alta, Kristiansand og Ålesund i sommer, så er bare å holde utkikk etter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan kommer de til Norge? via Island? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den er ikke levert til Norwegian ennda, men de kommer til å bruke B738 på Bergen, Stavanger, Trondheim, Bodø, Tromsø, Evenes, Kirkenes, Alta, Kristiansand og Ålesund i sommer, så er bare å holde utkikk etter den. Sikker på at dette er alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 I allefall store deler av 800erne skal fly innenfor norge nå i sommer, er sikre kilder dette som bekrefter det.. Flyet kommer fra Boeing Field 17 april, direkte derfra er planen i allefall, men kan endre seg rimelig kjapt om ikke vindene på NATen er helt med, så kan det bli en ekstra mellomlanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jada, tviler ikke på de flyplassene jeg, men hadde håpet på at det kom noen -800 til OSL også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Petter. Etter det jeg kan se er mange av de plassene som er listet opp kun betjent utifra OSL. Jeg ser flere ganger om dagen NAX B738 som lander å tar av ifra OSL ifra jobben min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvor sikre de kildene dine er Kim Ruben lurer jeg på. Stemmer nok ikke med alle flyplassene. TOS blant annet får nok mest 733 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 er det ikke et eneste 800-fly som går fra rygge da eller? trodde det jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 738'n kledde den halen med norwegian sine farger. litt morro at 737 nr 6000 blir norsk. med tanke på at den første 737-500 i europa var norsk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Flott Norwegian maskin det der. Artig at "lille" Norge og "lille" Norwegian får fly nr 6000 i rekka.Ikke værst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Sjekk schedulen som du finner der du vet.. Så får du se vettu...TOS og BOO får nok ganske så mange B738 da DY156/157 skal opereres med stort sett B738 i hele sommer.. Rygge skal ikke ha så mange B738 denne sommeren dessverre, en og annen som går på rute ut ifra OSL via BGO så til RYG så tilbake til BGO/SVG-OSL igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Virker rart om det ikke skal gå noen 800-maskiner på flightene til ATH, ALC, AGP osv. i sommersesongen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vel som alle andre vet, så er det så og si 90% sikkert at de flyene som står oppført på ruter akkurat nå. Blir endret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jepp, blir alltid forandringer. Nekter å tro at RYG må slite med 300-maskiner hele sommeren. Jeg skal "forsvare landet" denne sommeren, så det blir ikke mye flyplassjobbing på meg. Vet ikke hva som er verst, slite seg igjennom rekruttskolen eller slite seg igjennom en sommersesong på en flyplass med dårlig bemanning. Sistnevnte er ihvertfall givende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Synes den var ganske fin jeg! Kanskje de kan bruke det flagget på alle halene, bare litt større :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 pent....Nå venter jeg bare på at Hr. Kjos bestiller B787...det ville vært toppers..men det skjer nok ikke med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva skjedde med norwegian.no? står .com på denne maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det skal stå .com på alle Norwegians maskiner. Tyder jo bare på at ekspansjonen er stor for selskapet, også utenom Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Og for flyspottere i Oslo området, så kan dere observere Boeing 737 nr. 6000 på Gardermoen imorgen http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=562010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes dette tok seg pent ut. Men synes de burde ha beholdt .no Norwegian .com høres litt selvmotsigende ut. Noen som har klokkeslett på når maskinen er forventet på Gardermoen i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Står i VG at de regner med landing mellom kl. 0700 og 0800 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen her som jobber på Gardermoen..??..isåfall...ta ansvar, ut med kamera og klikk ivei...regner med hvertfall 3 bilder her på forumet imorgen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=562010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Den er beregnet til å ha en ETA på 0615z, dvs 0815 lokal tid. Men man vet aldri med flyene som kommer over atlantern, de kan komme ut for ekstra mye vind å at det tar lengre tid, å bruker litt mere fuel så de kanskje må ta en unscheduled fuelstop en plass. Den kommer som flightnr NAX6000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fy flate og jeg gleder meg, dette er jo helt fantastisk. Og så Norwegian da. og Frode, tenk deg om de får nr 30000 også....det blir coolt....nei nå blei jeg helt slått ut her...jeg tror jeg må ta meg en 3 dagers faktisk....hva står NOL for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 NOL? Hvor har jeg sagt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.