Stian Alexander Hoddevik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 PMDG MD11 Riktignok har eg berre gått til innkjøp av FS9 versjonen. MEN, herregud hjelpe vår faders heilage gral, vin ovs.... :o Dette er kort og godt det råaste addonfly eg nokon sinne har vore bak spakane på Rett og slett helt utrulig flott. Skulle få litt training i går kveld med ein kamerat. Men jobben kalla jo selfølgelig(og det er ikkje noko nytt når ein sitt og skal kose seg. Då skal ein banne på at ditta !"#!"##%¤%&%!!!!! høgteknologiske dævelskapet ringjer, altso telefonen..), so vi får ta det igjen i kveld. Og eg gler meg verre en ti ungar på instutisjon til å få testa ut denne maskina skikkelig :D Eg skal sitte te augene ikkje lenger passar i hola der dei skal være. Tok eit par bilete av fuglen etter prøve-take off frå Frankfurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da burde du pröve FSX Versjonen :grin:! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er det mulig å kjøpe nedlastingsversjon av denne til FSX? Klarer ikke å finne den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nydelige bilder, Stian Og er helt enig med deg. Dette er et fantastisk fly. Christian: her kan du kjøpe download versjonen for FSX http://www.precisionmanuals.com/ProductCart/pc/viewPrd.asp?idcategory=13&idproduct=12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hehe, det er jo alltid hyggelig når man blir fornøyd, så til lykke med den nye fuglen Stian. Som du også viser her, er den absolutt fin på bilder, og er også spennende å fly. PS, blås i kameraten, ta heller den tutorial-flighten, så får du gått gjennom det viktigste på en grei måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åj, det var ikke billig... Virkelig verdt pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 virker sånn. har sotte og sikla etter den en god stund nå så når lønninga kommer så kommer visa kortet til og treng akkut phsykisk hjelp :crazy: Stian: Nydelig bilder. få høre når du har hatt deg en tur hvordan opplevelsen var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 So far, so god, men FSX versjonen ser laangt penare ut i VC enn den gjer i FS9. Dog har jo FS9 sine begrensningar med tanke på kva plattform X er oppbygd på. Ellers er førsteintrykket av flyet: VERDT ALLE PENGANE!! Mykje å setja seg inn i, men eg har ein djævelsk dyktig instruktør, og han e berre min. So nåkre timar til so tenkjer eg det grunnleggande sitt. I kveld vart det ein kort flight frå Daytona Beach til Miami. Fekk desverre ikkje teke nåke bilete då eg hadde meir enn nok med meg sjøl og holde satansmakta på vingane. Full rapport kjem i morgon etter prøvetur nr 2. Enn so lengje må folket ha ei riktig so god natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Enig med alt over, pluss at den er FPS vennlig. Utrolig nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2009 Flotte bilder, men du skal også ha mange poeng for fargerikt språk og entusiastisk begeistring. Det er en fryd når noen viser slik konstruktiv formidlingsglede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Beklager, jeg har testet PMDG MD-11 i FSX og FS9. FSX var ikke flygende, mens i FS9 får jeg stabilt 30fps på FSDT JFK, ASV6, GE PRO og alt det der. Jeg må si meg IKKE enig i at denne er frames vennlig i FSX. Det har PMDG selv sagt. Husk jeg hadde INGEN TING i FSX. Ikke Active Sky, UT eller noe som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skjønner jeg må tenke på å ta fram kortet her, har allerede bestilt meg track-ir i påskegave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Takkar for det Ernst. Du veit at å være ihuga entusiast med det ein driv med er forskjella på om ein gjere det dårlig eller godt i noko. Enten være seg flightsim eller makrellfiske ut i holmane :grin: :grin: Det kjem ein biletserie etterkvart når eg får samla dei to små grå opp i der om kva eg skal vise reportasje om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.