Gå til innhold

Houston We Have A Problem, F22 styrtet!


Eirik - C Varvik

Anbefalte innlegg

Er det ikke andre gangen dette skjer med F22 da, og jeg som faktisk trodde at Raptor prosjektet var stoppet? Og så har vi jo i tillegg denne Joint Strike Fighteren da som stadig setter nye 'prisrekorder', man er vel passert milliarden pr. fly nå? Jeg synes selvsagt synd på de som jobber og sliter i disse prosjektene (og spesielt i disse finanskriser), men kan ikke helt si det samme om de av kundene som fortsatt tror de gjør en kjempehandel. Det er ettehvert en stiv pris på disse produktene.

 

Det er synd, for noen av disse er visstnok teoretisk sett gode fly.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte jo skje før eller senere det også' date=' la oss håpe at det gikk bra med piloten og eventuelle folk på bakken, og at det bare ble materielle skader ut av dette. [/quote']

 

 

Jeg tror du bør LESE det innlegget dreier seg om (les på linken)... :)

 

Piloten døde og flyet gikk ned. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke andre gangen dette skjer med F22 da' date=' og jeg som faktisk trodde at Raptor prosjektet var stoppet?[/quote']Det er første gang en Raptor krasjer, men en av prototypene (Lightning II) krasjet under landing på Nellis AFB i 2004.

 

Ok, takk for oppdateringen :). Jeg liker F22, tøft fly, trist å høre at det gikk ett i bakken og at piloten omkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...