Gå til innhold

Historien bag dette billede


Lars Schmidt

Anbefalte innlegg

Det flyet på bildet er en MD11 fra Mandarin Airlines etter at den prøvde å lande på Hong Kong intl i veldig dårlig vær !....Tror den ble tatt av kaste vinder !

Jeg husker ikke når detta skjedde, men mener det var rett etter at den åpnet og etter Kai Tak ble lagt ned !

håper detta hjalp litt

mvh

Stian Svensen

[ 23-02-2002: Endret av: Stian Svensen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. kult bilde [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ...

ligger et fly fra mandarine airlines som er kræsja, og samtidig kjører et annet mandarine airlines fly forbi.. hehe... skal vedde på at folxa inni Dc-10 flyet ble nervøse.. hadde i hvertfall jeg blitt [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak til Stian & Hans Petter.

Jeg har ofte tænkt på om billedet overhovedet var ægte, hvilket så viser sig at være tilfældet.

Ja, det må være en mærkelig følelse de har, de passagerer der skal afsted med et tilsvarende fly, og kigger ud af vinduerne. (mon ikke der ryger et par ekstra drinks ned..))

Venlig hilsen

www.acars.dk

Lars Schmidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Morten.

Inden du hænger mig ud for noget som helst. Jeg har ikke foretaget mig noget, og aner ikke hvad du mener !

Hvis nogen har foretaget noget gennem min hjemmeside, er det uden mit videne.

Faktisk er det således , at min internetopkobling har været ustabil hele dagen, så det er mere eller mindre heldig hver gang jeg kommer på.

Venlig hilsen

www.acars.dk

Lars Schmidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ikke å henge deg ut for noe, bare stilte et spørsmål. Synes det er merkelig at en webside prøver å finne ut noe slikt helt uten å ha grunn til det.

Men siden du ikke aner noe om det, så vet ikke jeg hva det kan ha vært.

Hvis du vil lese litt om hva en slik request innebærer, så kan du se på http://fwalerts.zonelabs.com/fwalerts/fwalertresult?record=ZLN14039866011504/db7aad40ec332b28c700422e#techdiscussion

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Morten.

Du skrev faktisk:

kanskje en god forklaring på hvorfor du prøver å finne ut Windows-navnet til besøkere?

Så har du også dømt mig til at gøre det. Nok om det, jeg aner ikke hvad det er, og har heller ikke kunnet læse mig til det via den adresse du har sat ind, da mit internet af en eller anden grund kører utrolig langsom i dag.

For god ordens skyld, jeg har kun kontakt til min hjemmeside via FTP-explorer, og bruger kun den til up- og download af filer.

Nok om det, kan du have en god weekend !

Venlig hilsen

www.acars.dk

Lars Schmidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dc-10/MD-11... **** jeg ser ikke forskjell... er ikke sånn fly freak heller...hehe... kan noen si meg forskjellen? takk [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Fikk ikke utslag på min gamle trofaste ZoneAlarm. Hyggelig å se det finnes noen som er like paranoid som ndertegnede

Mitt "utslag" kom, merkelig nok, først 1-2 timer etter at jeg hadde besøkt siden. ZoneAlarm er en god ting. :) Det er vel dog ikke alle helpdesker som er like glad i programmet, siden ukyndige brukere tror de blir hacket bare ZA popper opp en eneste beskjed. :)

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av hans schøyen:

Dc-10/MD-11... **** jeg ser ikke forskjell... er ikke sånn fly freak heller...hehe... kan noen si meg forskjellen? takk [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Da kan du bare drømme om å bli med i spotterklubben min! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Det er vel dog ikke alle helpdesker som er like glad i programmet, siden ukyndige brukere tror de blir hacket bare ZA popper opp en eneste beskjed. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Sånn som deg? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 24-02-2002: Endret av: Jakob Jakobsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Sånn som deg?

Nei. Men for å si det enkelt; en vevside bør ikke requeste mer informasjon om sine brukere enn den trenger. For den nevnte siden så er slik informasjon som det ble forsøk hentet helt uvesentlig.

At mange brukere blir vettskremt når ZA sier ifra at det har blokkert noe er en helt annen observasjon/diskusjon.

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Vil det sige at det kan være den statistik der kører på min hjemmeseide, der giver alarm på din computer. I så fald må det da være mange hjemmesider der giver disse alarmer ?

Kan hende det har noe med statistikken å gjøre, vet ikke. Opplevde, som skrevet i et annet innlegg, at dette forsøket på å hente ut netbios name kom ca. 1-2 timer etter at jeg hadde vært og kikket på bildet på acars.dk; så det virker jo litt merkelig at det plutselig skulle skje noe da.

Men; grunnen til at jeg stilte spørsmål var at jeg syntes det virket unødvendig. All den tid du ikke vet hvorfor og ingen skade er skjedd så er det ikke grunn til å trekke dette lengre enn nødendig, så jeg tenker vi gir oss her? :)

Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...