Eivind Tollerød Fosse Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, Når man flyr på VATSIM bør i utgangspunktet AI trafikk skrues av siden dette kan skape konflikter med "ekte" fly på nettverket, og siden ATC ikke kan se disse flyene. Men jeg synes det til tider er veldig lite trafikk underveis enn det man ser i virkeligheten. Finnes det en måte å få AI trafikk til å fly bare over en gitt høyde? Det jeg ønsker er å få mer trafikk mens man flyr, men at denne trafikken ikke er synlig på flyplassene jeg lander på. Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Man har ikke AI på VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Vil AI fly automatisk skrus av når jeg starter SquawkBox? Selv om jeg har valgt å ha disse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Aha - Dersom det stemmer kan spørsmålet mitt strykes, for da er det ikke relevant. Det var dumt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, det er AI-trafikk på vatsim? Personlig har jeg vært plaget av det, og skrudde av all AI-trafikk for en stund siden, og siden da har jeg ikke opplevd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvordan får du til det tør jeg spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 I options var AI-trafikk aktivert, det var det eneste. Dette førte en del ganger til at jeg fikk AI-fly som taxet foran meg, og landet på rullebanen jeg brukte mens jeg var på Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du må også logge på squawkbox i multiplayer.... hvis dette ikkke gjøres automatisk. Bare la ip-feltet stå blankt og trykk search, så skal sB dukke opp.Når du er koplet til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil AI fly automatisk skrus av når jeg starter SquawkBox? Selv om jeg har valgt å ha disse på? Ja. Akkurat slik de gjør på hvilkensomhelst annen multiplayerserver. Hvis man følger tilkoplings-instruksene for FSInn/SB, vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.