Håkon Basvos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 http://bazonline.ch/videotv/?video_id=24667 Legg merke til King Airen :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Stakkars airbus :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Woowww..... her var det jobbing i cockpit.Meget bra !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jepp, den King airen måtte jobbe :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Heftig!mange GA her ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det koker bra i airbuscockpiten når de glemmer å ta opp hjulene ifm go around. Det var ikke noe særlig vind der kameramannen sto, men litt høyere var det tydeligvis livlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Å fytti.... den Kingair'en fikk kjørt seg! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hahah stilig :cool: Fikk nok kjørt seg litt i cockpit ja! Legg merke til at det ligger 2-3 fly et stykke bak det flyet som lander hele veien, så det ble en del GA - for ikke å snakke om alt ekstra fuel som ble brent opp den dagen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sinnsykt rått! Det som King Air'en gjorde var jo ekstremsport. Var nok mange som ville ned den dagen, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe ja var nok det. De satt nok der oppe og tenkte på den gode gamle regla som går sånn ca slik: Det er bedre å være på bakken og ønske man var i lufta, enn å være i lufta og ønske man var på bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Ellingsen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Takk for kul video. Ettersom jeg har kjøpt begge de flotte sveitsiske flyplassene til FSdreamteam og Active Sky Advanced fra HIFI-sim, tok jeg meg en liten tur i MD-11 maskina til PMDG (flyr bare den om dagen), og satt været i ASA til 10. februar 2009. Var en artig tur, men den store maskina sliter ikke så fælt i slikt vær. Landet midt på stripa, men det kom et lite kast akkurat i flaren, så måtte slenge venstre vinghjul relativt hardt nedi, rettet opp og plasserte resten av hovedhjula og nesa til sist. Det er slik man gjør det, er det ikke? Føltes hvertfall trygt, nå sitter jeg riktignok i en kontorstol med et spill, men uansett - det var ikke noe ukontrollert over det. Gleder meg til å teste det samme med Airsimmers 320 når den dagen kommer, engang i 2010? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er bedre å være på bakken og ønske man var i lufta, enn å være i lufta og ønske man var på bakken Amen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.