Mathias Kjærstad Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tok meg en long haul for en liten stund siden, tenkte jeg skulle dele bildene med dere, bildene er ikke redigert bortsett fra noen bilder har svarte kanter, har ikke peiling hvorfor ikke de andre har det å, dem er ikke så mye og skryte av, men pytt pytt. Scenery er FlyTampa fantastiske Kai Tak og Aerosoft Heathrow + at jeg har Real Environment. Flyet er så klart PMDG747X Parked Rwy 13 Takeoff Climb Climb Cruize Cockpit Cruize Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så ut som en fin flygnig dette, flotte bilder! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Flotte bilder! Det FT scenaryet, drar det mye FPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert Damli Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nydelig! Likte skyene! Minner meg litt om de modda skyene til IL-2 1946, bare at disse er enda bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette var virkelig det råeste bildet jeg har sett på en stund.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, Kai Tak fra FT er ingen FPS killer , det som er herlig med FT :grin: Hehe, takker . Skyene fra REX passer utrolig bra til FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette var virkelig det råeste bildet jeg har sett på en stund.... Takk :grin: http://img14.imageshack.us/img14/1361/20093822592921.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her er en maskin som virkelig kan dra frem FSX sine beste sider! Nydelig grafikk, nydelig fly og nydelig serie med bilder. Mer mer! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Her er en maskin som virkelig kan dra frem FSX sine beste sider! Nydelig grafikk' date=' nydelig fly og nydelig serie med bilder. Mer mer! =P [/quote'] Hehe, takker :grin: kommer mer til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.