Kenneth Sivertsen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er dette FS eller real......... :crazy: [video:youtube] Dette er real...... [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Filmen er uten tvil real. Men denne hendelsen har jeg aldri hørt om tror jeg. Noen som kan grave opp om dette stemmer eller bare er filmtriks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Auch, den såg ikke god ut.. Det ser nok ut som Real ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette er virkelige videosnutter. For meg virker det som en mer eller mindre kontrollert tailstrike, da tenker jeg på video 1. Video 2 finnes det ikke tvil over. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For å sitere en stemme jeg hører av og til: SINKRATE :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er virkelige videosnutter. For meg virker det som en mer eller mindre kontrollert tailstrike' date=' da tenker jeg på video 1. Video 2 finnes det ikke tvil over. :grin: [/quote'] Det er tydelig at det er MD som tester minimum take-off speed ja.. Forsterket hale for denslags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 for å gå en litt annen vei enn alle dere andre hittil. Det var noe med den første videoen jeg likte veldig godt. Flott og folig musikk, sammen med en MD som siger rolig nedover mot banen, de la opp en skikkelig idyllisk stemning, og så treffer de bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 1. ser fake ut. Det gnistrer før den treffer bakken. I tillegg så var det litt vel mye "eksplosjon". Mulig det er en tail strike, men det ser veldig ut som filmen har fått lagt til litt effekter. 2. er helt klart en test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bilde 1: For meg virker det som at de treffer ganske godt halen på den videoen altså.. Og jeg vet ikke hvordan et slikt gnistregn ser ut når det skjer en tailstrike som vises i den videoen, men det ser vel ikke akkurat overdrevent ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er klart minimum takeoff speed testing som er sagt over her.Har sett den filmen før i en annen forbindelse, og skal se hvorvidt jeg klarer å spore opp orginalkonteksten igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Her er en litt annerledes vri på tailstrike [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei Auda var det første jeg tenkte.... Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 1. ser fake ut. Det gnistrer før den treffer bakken. I tillegg så var det litt vel mye "eksplosjon". Mulig det er en tail strike' date=' men det ser veldig ut som filmen har fått lagt til litt effekter. 2. er helt klart en test. [/quote'] Eeh.. hvis du har for høy vinkel, vil halen ta i før hjulene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.