Jan Fjeld Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gratulerer Continental og Dag J. her inne. :-) http://www.hegnar.no/reise_livsstil/article363401.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skal da rettes v/ at det står Annerkjent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sier det samme som deg,Eirik. HÆ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fløy Continental over til Newark, aldri fått så bra service om bord i et fly før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Ejlertsen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Haha, undskyld mig, men hvem kan tage Fortunes alvorligt. Se lige på listen: Klm, Delta, continental og Southwest airlines. Hvordan kan amerikanske selskaber optræde på listen når det i branchen er velkendt at de er meget middelmådige. Og Klm ..... OK, Air France og Lufthansa er klart i den bedre ende af skalaen, og selvfølgelig også Singapore. Skytrax virker langt mere seriøst set med mine øjne. I hvert fald er jeg meget enig i deres vurderinger, set ud fra de flyselskaber jeg selv har fløjet med. Jeg har prøvet flere af ovennævnte selskaber og flere af dem er altså på charterniveau eller under. Gad nok vide hvem der financierer Fortunes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sier det samme som deg' date='Eirik. HÆ? [/quote'] Magasinet Fortune rangerer verdens mest anerkjente flyselskap. Er enig med at Skytrax sin vurdering er bedre. Vil ikke si Southwest er så veldig kjente i resten av verden, og ikke har de så mange ruter dertil heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.