Frode Skibrek Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan zoomer jeg inn og finner info om forskjellige fly jeg ser som Observer i ASRC? Shortcuts etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen som bruker ASRC lenger, VRC eller Euroscope det går i. Ettersom det ikke har blitt ferdigutviklet filer for euroscope i Norge enda så bruker de fleste VRC, kan lastes ned her: http://www.metacraft.com/VRC/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan zoomer jeg inn og finner info om forskjellige fly jeg ser som Observer i ASRC? Shortcuts etc? Samme som i VRC F11 for å zoome inn F12 for å zoome ut F6 og trykk på tag til flyet = Flight plan F2 og skrive f.eks ENGM - Metar F7 og skrive f.eks ENGM - Weather Er du online som kontroller har du litt flere F-taster å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Aha. Takker for godt svar,Tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.