Gå til innhold

*SPOTTERALERT* ENBR 03.03.09


Petter Knutsen

Anbefalte innlegg

Kl. 13:55 kom en svær 4 motors fugl over hodet mitt på vei til Flesland. Så litt ut som en 747 men grunnet lavt skydekke fikk jeg ikke sett ordentlig. I'm off! Kan noen være så grei å prøve å finne ut avgangstid og sende infoen på en sms til meg?

tlf. 95 98 98 08

 

Takker.

 

Hilsen Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sjekket i selv dag. utrolig nok ser det ut til at det er for mye gåke til at BTs web-cam forklarer noe' date=' men jeg gjetter på at det bare er en AN124. [/quote']

Gåke kan være veldig irriterende! Fint om noen får bilder!

Håper det går bra:) Tenker at gåken ikke lar dere se så mye.. Men ville vært koslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sjekket i selv dag. utrolig nok ser det ut til at det er for mye gåke til at BTs web-cam forklarer noe' date=' men jeg gjetter på at det bare er en AN124. [/quote']

Gåke kan være veldig irriterende! Fint om noen får bilder!

Håper det går bra:) Tenker at gåken ikke lar dere se så mye.. Men ville vært koslig :)

Det var da fælt da?

Som flere alt har sagt var det en 707 som var der, desverre så var det bare hverdagskost igjen når jeg kom meg opp dit.

 

Edit: med fare for å virke hårsår, du har altså ikke noe bedre å komme med enn å gjenta andres observasjoner Even?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...