Morten Ruud Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er vel dumt å forhåndskjefte på folk Ivar har jo ikke sagt hvor han skal fly engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, enig med deg der Morten. Dog så kjenner disse gutta meg godt, og vet at jeg ikke alltid foretar meg det de forventer.. :grin: Jeg må også få si at jeg synes det er småfrekt at en så stor og organisert avdeling som VACCSCA representerer, legger press på ett enmannsforetak. :grin: Det er jo opp til pilotene hvorvidt de ønsker å delta her eller der.. Men denne diskusjonen har vi jo vært igjennom tidligere. :grin: La nå "kjeftsmellen" hvile til tidspunktene og destinasjonen er offisiell.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er i bunn og grunn fordi at turene dine er poplære, Ivar. Under en CPT så har man et krav på så og så mange fly slik og sånn, og det er kjedelig om noen av de ivrigste traverne ledes ut i "fristelsen" og flyr helt andre plasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg forstår den, husk at jeg selv har hatt utsjekker hos VACCSCA. Sjekk turposten som nettopp ble lagt ut, får håpe dette er med på å tilfredsstille alle parter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.