Frode Grønnestad Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen studenter fra medialinjen på UiS var innom og laget en reportasje av 737 simulatoren på Sola. Innslaget kan sees her under Tirsdags TV Utsnitt sending mot slutten av sendingen. Du finner det øverst til høyre på siden. http://www.nettavisa.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du kan ikke legge ut linken direkte til den saken da er du snill. Var jo ingen søkefelt å se men ei laaaaaaang rekke med andre mindre uinteresante saker. Er mer enn nok møkkalei av hijab, hallal og fandens oldemor da skjønner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Se på TV Utsnitt på høyre siden øverst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Trykk på linken her og innslaget finner du under Tirdagens 24.02.09 sending helt mot slutten: Nettavisa.net - Tirsdags sendingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 kjedelig, gadd ikke å se hele sullamitten og det gikk ikke an å spole, har du direkte link til kun den reportasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Nei desverre, du må spole deg igjennom det manuelt. Det er det siste innslaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 At en avspiller må "buffre" er vel ingen nyhet? :grin: Innslaget starter på 13:20. Skulle gjerne sett mer av hvilke muligheter man har i simulatoren, samt en kort beskrivelse av hvor mange arbeidstimer som er lagt i dette prosjektet. God publisitet i det lokale distrikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det er bare fantasien som setter begrensninger for mulighetene her. Det har blitt brukt ett par tusen timer på denne siden vi startet opp for 1,5 år siden. Den er nå åpen for alle som er interesserte i å leie denne. Det er bare å ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Meget bra!! Til sommeren kan alle prøve denne sier dere. Hva pris snakker vi om, samt hvordan går vi/jeg frem om jeg ønsker en tur.Er 2-3 voksne gutter som ønsker noen timer i 737 NG maskinen deres. ( vi har MANGE timer som 737 piloter i FS :cool:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Dere trenger ikke å vente helt til sommeren. Den er åpen for utleie nå også. Det er bare å sende en mail til meg eller ringe for å avtale tid. Prisen er kr 500,- for en person pr. time, eller kr 600,- for 2 personer pr. time (da blir det 300 på hver).Tlf Espen 98245538 eller Frode 40201701 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Supert. Da skal jeg kontakte småbarnsfedrene.....så kan de få litt luft under vingnene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Dersom noen er interersserte så kan simmen leies i kveld etter kl 1900. Da vil vi ha opratører på plass. Dersom interessert så ring mobil 40201701 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette ser jo skikkelig bra ut.Er jeg i Stavanger,skal jeg komme innom ja Dette kan da bli butikk for dere som leier ut :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.