Gå til innhold

DC-10 på Gardermoen 18.02.09


Frank Tore Evensen

Anbefalte innlegg

Så Avient sin DC-10-30 på nært hold idag, etter et besøk på Gardermoen flystasjon. Artig å se denne sjeldne fuglen så nær, imponerende størrelse også, når man står og ser bare 100m unna.

Etter det jeg har funnet ut så er det et afrikansk selskap som chartrer ut fly. Dette ble lastet med en haug med militære kjøretøyer pluss masse materiell. Skulle det til Afghanistan tro...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er terminal assistent ja =) Kjempe førstegangstjeneste så langt! Litt over halvveis nå! Jobber på bookingkontoret, men er innimellom med godsen å laste cargofly =) Har vært med på Atlas Air B744, Volga-Dnepr AN-124, Air Charter Express DC-8 og Aviant DC-10 bl.a... kommer nok mer spennende med tiden!

 

Konge med tidligere term. ass'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter og er vanskelig med flybilletter for de som skal hjem på perm med andre ord? ;):/

 

Oh yeah! Folk som skal fra Vadsø til Sandane er alltid like kjekk! Nå har vi i tillegg avtale med Norwegian, så vi må bruke Widerøe via KKN til TOS og videre med Norwegian til Oslo, for og så igjen bruke Widerøe til Sandane.. så Bookinghverdagen har blitt hardere! Men jeg trives maks og synes det er kjempekjekt å være her!

 

1999 ja.. Da Clinton var her.. stemmer! Men var ikke alle soldatene flyttet vekk da? Hørte at visst Obama skulle komme i løpet av våren, så får vi ikke lov til å være her! Snakk om snipere på hangartakene osv... Høy sikkerthet med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah! Folk som skal fra Vadsø til Sandane er alltid like kjekk! Nå har vi i tillegg avtale med Norwegian' date=' så vi må bruke Widerøe via KKN til TOS og videre med Norwegian til Oslo, for og så igjen bruke Widerøe til Sandane.. så Bookinghverdagen har blitt hardere! Men jeg trives maks og synes det er kjempekjekt å være her!

[/quote']

 

Er det ikke enklere å booke dem Vadsø-Kirkenes med WF og DY fra Kirkenes til Oslo og WF fra Oslo til Sandane da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...