Øystein Haugan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Slenger inn ett par bilder av LN-NOE...ferdig paintet Kom gjerne med kometarer/kritikk . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ser ut som bra arbeid dette Husk å sende meg teksturene når du er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Likte rødfargen der, nesten litt metalisk preget slik den er i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Husk å sende meg teksturene når du er ferdig. Den blir nedlastbar på www.virualnorwegian.com nu når jeg er ferdig..har ikke noe med avtalen å gjøre Paulo' date='denne er paintet fra bunn og grund. Ser at det var 2 dårlige bilder,men men... Likte rødfargen der, nesten litt metalisk preget slik den er i virkeligheten. ja som jeg sir ..bildene va dårlig,men fronten er klipp og lim..synns ikke det gjør noe så lenge det blir ett okey resultat. takk for komentarene ! Ett bilde til slutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nice as always Øystein :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for det kjære kommpis .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har sett over filene du sendte nå. Takk skal du ha Den dårlige JPEG-komprimeringen må ha gjort at PMDGs vinduer ligna veldig på mine. Beklager at jeg trodde du hadde kopiert noe fra min paint. Da er det bare å laste den opp, om du er ferdig. Den ser i hvertfall veldig bra ut Photorealistic som det kalles! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takk Paulo igjen.. Nå er det bare litt justering så er den klar for opplasting.. [color:#000099][color:#FF0000]Ha en fin lørdags kveld[/color][/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Legg inn en T i linken og så skal du se folk kommer seg inn der,,,hehe. Flotte farger og fine linjer som mange har komentert før meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Veldig bra, du er også velkommen å laste på AVSIM.com nå som copyright missforståelsen er ute av verden Gleder meg til å prøve denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 takk så mye for hyggelige komentarer .Har kvittet meg med orginal vinduene å satt inn vindu fra ekte bilder..mulig jeg må justere kontrasten litt mørkere på de.Håper å få den klar på mandags kveld pga.helge jobb nå. Mvh: Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Da er painten klar..å den vil ligge på filbiblioteket til Vnas i løpe av kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.