Truls Petter Elven Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Måtte bare ta noen av bilder denne skjønnheten i Cruise Kommentarer er bare hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Flotte og friske bilder Hvilken sim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. februar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 16. februar 2009 Skulle ikke hatt noe i mot å forflytte meg med en slik skapning, enten jeg satt i førersetet eller på do. Litt mer moderne enn de gampene jeg har stående i stallen. Hvordan er flyfeelingen, er det bare auto ditt og datt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hei Ernst! Er bare anbefale denne herligheten, den flyr meget bra, elsker å sprette rundt omkring på tordenskyer, snørskyer osv... er litt auto ditt og datt, men du blir særlig overasket når du kommer til non ILS flyplass i statene er vel det første flyet til FS som man faktisk kan se at isen legger seg på vingene og vinduene i cockpiten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette flyet så veldig realistisk ut! Veldig fin VC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.