Gunnar Seljeseth Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 På et annet forum ble jeg tipset om at PSS kan være på vei inn i FS-verden igjen. Siden tyder nå i alle fall på det; "Rising again spring 2009". http://www.phoenix-simulation.co.uk/ Det kan i alle fall bli gode nyheter for dem som kjøpte PSS-produkter før de stengte sjappa. Det jeg da lurer litt på er hva som skjer med de utgavene Just Flight har liggende til salg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det var godt nytt, synes 777 deres har hvert fin. Sikkert Airbus serien også, men de har jeg aldri fått noe tak på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Utmerket nytt. Noen som har testet om kanskje installerne deres har begynt å virke igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dagens gladmelding :grin: Jeg tøffer fortsatt rundt i FS9 med mine elskede PSS Airbusser. Fortsatt de beste payware busser som finnes, mener jeg!! (ja, jeg har kjøpt og prøvd absolutt alt til både FS9 og FSX når det gjelder Airbus. Lærer aldri og går på smell etter smell :blush: ) Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøp dere PSS 757,har dere ett fly for alltid :grin: Jeg er glad jeg kjøpte min,rett før de la ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg tøffer fortsatt rundt i FS9 med mine elskede PSS Airbusser. Ja du er ikke alene om det! Med alle de lekre paintene/liverys som finnes til PSS sine flotte A319/A320/A321-modeller, er dette alltid installert hos meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Regner med at bussene deres er bedre enn wilcos?Makan til og brenne opp egne penger...huff for en tabbe av meg.både 1 og 2 kjøpte jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Her en av favorittene for tiden. Frontier Wolf A319 Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøp dere PSS 757' date='har dere ett fly for alltid :grin:Jeg er glad jeg kjøpte min,rett før de la ned. [/quote'] Får den hoss Just Flight Er det noen som veit hvor jeg får tak i A32X/A31X serien til PSS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei Even Du kan kjøpe disse også hos Just Flight. Den heter A320 Professional, og du får med A319, A320 og A321. Alle med både CFM og IAE motorer. A318 var ikke levert fra Airbus når PSS lagde pakka, så den er ikke med. Jeg lagde en gang i tiden en tutorial for denne. Ligger i filbiblioteket. Mener at den heter PSS Airbus Guide. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Regner med at bussene deres er bedre enn wilcos?Makan til og brenne opp egne penger...huff for en tabbe av meg.både 1 og 2 kjøpte jeg.... Vent pâ Airsimmers hvis du vil ha skikkelig Buss! Har jeg tydet January rapporten rett kommer den snart :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Utmerket nytt. Noen som har testet om kanskje installerne deres har begynt å virke igjen? Testet nettopp Stian, å jeg må desverre skuffe deg. Den får ikke kontakt med data serveren. Heldigvis har jeg en via justFlight, så jeg nyter både min elskede B777 og den enda mer elskede B757 titt å ofte :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Flotte nyheter. Tidligere fløy jeg neste utelukkende Airbus serien, men 777'en deres er også en bra maskin. Forhåpentligvis tyder dette på at de kommer med noe nytt da. Siden de vil gjennopstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei Gode nyheter, gode nyheter, PSS var gode de, og hadde kjempebra maskiner - selv om de begynte og bli litt gamle til FS2004.. Men de var ganske cuting egde når de kom, og avanserte som fy.. Husker jeg hadde 747-400 fra PSS en gang i tiden, nydelig maskin, selv om jeg aldri helt mestret FMCen der, men det var vel mer min egen skyld da.. Nå flyr jeg PMDG747 uten problemer, så da regner jeg med, at jeg hadde mestret PSS også.. Håper dette er sant, at PSS er på vei opp igjen, det hadde vært gledelig da jeg faktisk har savnet PSS... Kanskje vi kan håpe på en ny 747 777 og 757 fra PSS da eller?.. .Eller kanskje til og med en ny A3XXX serie fra PSS?.. De kunne alle trenge en liten oppstramning Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Good news :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.