Gunnar van der Meeren Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og nå er også Carenadocessnaen kommet for FS9. Jeg har gjort litt mer arbeid på LN-MTP (som er den som jeg flyr i avataren). Liveryet er foreløpig gjort for FSX modellen, men det ser ikke ut til å bli noe stort problem å overføre dette til FS9 utgaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gjett hva som skal i handlekurven neste gang. Dette var pent :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Herlig! En god gammel klassiker, ett flott tur fly, uten tvil! Malingsjobben er det heller ikke noe å si på, alt er gjennomført ren og skjer kvalitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har ikke ord, Gunnar! om hvor vakkert der er å se på gitt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takker alle sammen! :grin: Teksturene er nå overført til FS9 - de kunne bringes over direkte, uten bearbeidelse. Fargen på panelet er også justert mot den gamle MTP - så langt jeg får det til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.