Tore Urvik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Vi trnger masse piloter til en dobbel OTS på Gardermoen TWR søndag 1. februar. Første mann til pers er Mateusz Kostrzewa, klokken 19:00 lokal tid. Deretter er det Daniel Klepp sin tur kl. 20:30 lokal tid. Begge utsjekkene varer en time, men tårnet er bemannet i mellomtiden uansett. Approach er der også - så dette kan bli gøy. Til alle piloter; still opp, og gjør Gardermoen til en STORFLYPLASS denne kvelden! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Count me in from ENGM to LOWW and LOWW to ENGM with my darling 767. Ill be seeing you all up there. Just be sure to look for "The Scandinavian Bandit" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal få til noen turer jeg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg backer opp med GND jeg da Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Hei Andreas... Ja, da håper jeg du mener som groundtrafikk :grin: Du skal vel taxe fra hangar til ETS til gate og deretter for departure eller noe? For dem som ikke tok ironien; både GND og DEL skal kandidatene håndtere selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 ja, jeg satser på å legge minst et hjul på hver TWY før kvelden er omme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg gleder meg! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, da nærmer det seg. Ser ut til at jeg har fått noen andre til å ta APP for meg Hvor mange skal shuttle mellom Værnes og Gardermoen i kveld da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 tenkte prøve å logge meg på vatsim for første gang ikveld, og observere litt siden det ser ut til å bli litt trafikk... er det beste å bare logge seg på å flytte seg vekk fra rullebanen? (flyr helikopter...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 tenkte prøve å logge meg på vatsim for første gang ikveld' date=' og observere litt siden det ser ut til å bli litt trafikk... er det beste å bare logge seg på å flytte seg vekk fra rullebanen? (flyr helikopter...) [/quote'] Ikke start på rullebana når du logger på Start heller borte på GA-terminalen eller noe (har iallfall sett noen helikoptere ta av fra der borte et sted) Jeg skal iallfall ta en tur mellom ENVA og ENGM tenker jeg, kanskje retur og hvis jeg får tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da er allefal FI324 på vei fra Keflavik.Realtime og gitt!DEP 17.00Z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hmm.. kom meg ihvertfall inn... står i squawkboksen "transmitting on 118.000" er det frekvensen som blir brukt på gardemoen idag... eller finner jeg den en annen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tower: 118.3 App: 120.45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er det standard på gardemoen, så samme frekvenser brukes som i real life? hvor ser jeg om det er atc logget på?.. blir nok litt spørsmål undervei her.. men kjekt å komme igang på vatsim, og se hvordan det funker... skal begynne å fly opp til ppl-h til uka, så greit å øve litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Heihei alle sammen! Da var Mateusz igang med sin OTS på Gardermoen. Kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er det standard på gardemoen' date=' så samme frekvenser brukes som i real life?hvor ser jeg om det er atc logget på? [/quote'] Du ser atc som er online i boksen til høyre i squawkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 så det etterhvert.. takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer til Mateusz Kostrzewa med bestått OTS for Gardermoen TWR. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer til Daniel Klepp med bestått OTS for Gardermoen TWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for alle som stillte opp som piloter idag! Uten dere, ingen kvalitetsheving av våre ATC'er. Kind regards, Tore Urvik Training Department Assistant Norway VACCSCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer "mentor" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 gratulerer til begge, alltid kjekt med nye kontrollere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer begge to! Rop ut når dere har tenkt å sitte, så kommer jeg på APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.