Tom Knudsen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 En liten oppfordring og det vanker penger til den som først leverer, en symbolsk sum vel å merke f.eks 100 lapp eller noe sånt Den eller de skal i alle fall ta et tydelig bilde av checklist i flyet enten ved klapp tur eller besøk.. Begge sider må være slik at man kan lese av nøyaktig hva som står der. Videre skal det være SAS men Norwegian er også ønskelig men ikke primært. Skal lage en replika og laminere den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det punktene eller designet du er ute etter? Du vil laminere bildet av sjekklisten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 For Norwegian ligger det i filbiblioteket til VNAS. SAS vet jeg ikke, for VSAS har jo vært "ødelagt" en god stund nå, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Er det punktene eller designet du er ute etter?Du vil laminere bildet av sjekklisten? Det er både punktene og design jeg er på jakt etter. Ta bare et bilde i høyreist av begge sider, så lesbart som bare mulig.. Skal så lage en så nøyaktig kopi som bare det. Lager så en pdf som alle kan dra nytten av.. Min personlig skal jeg laminere ja, har maskin til dette. Frode: Det er ikke simulator sjekklister jeg trenger, men ekte vare. Vi leker ikke butikk he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hvilken checklist er du ute etter? rubbel og bit? eller bare den laminerte biten som brukes i løpet av en standard flight? Edit: Tom svarte selv før jeg fikk spurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for at du poengterte dette.. Det er den som normalt brukes pr flight, altså normal operation checklist. Er vel den som ligger på dashbordet he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er de ekte som Norwegian benytter som ligger der,Tom.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Takk da skal jeg se på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk,Tom. Jeg hadde tross alt ikketipset deg om dem his det ikke var det du kikket etter No waste of time,Amigo ;)Hopefully... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 HA HA.. Sjekk listen hos VNAS er jo så falsk det går an å bli.. Den er er jo laget.. Her er originalen www.avsim.com boeing_737_ng_checklist.zip Selve designet på checklisten er jo akkurat det samme som jeg laget til VNAS når jeg var der, husker jeg til og med laminerte denne og solgte til 10-20 stykker.. Selve designet er jo som tatt ut fra den, innholdet fra checklisten over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da beklager jeg at jeg dessverre alikevel kastet bort tiden din,Tom. Men de sier ihvertfall at det er den ekte, så da hadde jeg bare det å gå etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Den er grei Frode, ikke noe annet å gjøre en å le litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tom: Jeg lagde noen checklister som var direkte kopi fra SAS sine fra noen bilder. Skal se om jeg finner InDesign-filene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Den er grei Olaf, tror faktisk jeg også skal ha InDesign slengende et sted. Sjekk om det er til 737NG også mens du holder på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 DER er jeg uenig med deg Knudsen. Jeg var SELV og HENTA den liste HOS Norwegian fra Flygesjef, LIKE etter de fikk levert den første 800ern. Så den er så real så det går ann å få den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Men er det originalen så kan jeg bare kryss sjekke med Norwegian om hva som er revidert og ikke, slik at jeg til slutt ender opp med en helt ny oppdatert sjekkliste. Fikk ikke noe tilsendt fra Norwegian, men de sa seg villig til å korrigere evt feil og mangler fra sim til ekte. Takk for hjelpen da, da har vi sikkert kanskje CL i boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Da har vi mottatt 1 stykk 737 Classic checkliste og premie kommer til den heldige.. Da mangler jeg NG om noen føler det tar et blinkskudd eller har noe på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå vet jeg ikke hva du mente med at du hadde InDesign "slengende" et sted, men ville uten tvil laget disse sjekklistene i InDesign. Hvorfor? Du slipper å lage filene som rastergrafikk, altså alt av tekst og ting du lager i indesign er vektor, filene kan derfor skaleres til riktig størrelse uten problem og du slipper å sende svære filer til trykk som er laget i Photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Konstaterte kun at jeg ikke har den installert men ligger i en ekse med andre spill og program. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selv som grafisk designer som bruker InDesign daglig vil jeg nesten si at det er enklere å lage den i Word, men skal man ha det ordentlig så skal man ha det ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.