Erlend Moen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Som overskriften sier: Saitek Pro Flight Yoke og pedaler ønskes kjøpt. Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bosted: Uskedalen står det i profilen hans.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Moen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Uskedalen, ytterst ute i Hardangerfjorden. Betaler selvsagt frakt om det skal sendes - og prisen er den rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ta å hold ann til over uka.. Har alt sammen, men enda ussiker på om jeg trenger å selge dem.. sitter med ett prosjekt her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Ternovsky Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har Saitek Pro Flight Yoke med pedaler og extra throttle quadrant til salg.Alt lite brukt (ca 1 mnd).Selges fordi jeg har ikke tid for FS nå. Men jeg vet ikke hvor mye skal bli frakt fra Svalbard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.