Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Spanderer jeg ja Werner. Her er et tips til forbedring i de ulike nytteprogram Installer først Flight Environment Så Active Sky Graphics, bare der det er huket av og sett options til 256x256 Så settings i Active Sky Så installerer du Real Environment og huker av for å bruke Aqua PRO Dark water og 3D environment Bitmap Alle andre kryss skal være av før du installerer. Vel mine favoritter dette her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Flott. Dette kommer godt med når jeg nå går tilbake til FS9 for godt. Leit og måtte inrømme det, men jeg har selv med stor innsats ikke klart og omfavne FSX'en min, selv etter mengder av timer med tweaking. Nå blir det FS9 og der blir jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har du noen guide for "Instant Enhancer" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Instant Enhancer synes jeg ikke noe om dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk Tom for at d deler dine innstiller med oss. Har du noen skjermdumper på hvilke instillinger du har i selve FS også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Står i fs9.cfg som skal ligge her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 heij. får ikke lastet med den cfg fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er pga av at jeg har slettet hele saken, holder på med et dokument eller en guide for å få det ned på papiret.. Sitter å vurderer om jeg skal bruke denne eller ikke Får se hva jeg kommer frem til.. Om noen andre har den så kan de sende den til deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette må jeg prøve... Men http://www.tknudsen.com/forum/test/fs9.zip "Finner ikke websiden" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Les over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har modifisert min cfg etter Tom's fil som lå her tidligere. Send meg en PM, så kan jeg sende den over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Heisann! Drar opp igjen denne tråden da eg har prestert å slette tKnudsen sin modifiserte cfg fil fra min pc, så lurte på om noen har mulighet til å sende den til meg på mail, da den fungerte bra. Mail: tbernes@gmail.com Håper noen har mulighet. Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Den nye guiden er ferdig til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 noen som har tom knudsen sin guide? jeg trenger faktisk en liten remake her....husker ikke helt hvordan cfg skulle stilles.husker noe da men hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvor finder jeg DX 10 til Fs2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 noen som har tom knudsen sin guide? jeg trenger faktisk en liten remake her....husker ikke helt hvordan cfg skulle stilles.husker noe da men hehe www.tknudsen.com/guider.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 www.tknudsen.com/guider.php Har nå prøvd denne nye guiden din Tom men får ikke noen endringer i min sim. Hva kan vær galt? Har prøvd i flere dager nå fulgt guiden din til punkt å prikke men ingen endringer overhodet, bakke texturen er bare klar rett under flyet resten er skikkelig blurry? Noe viktig jeg har glem? Grafikk kortet er et ATI Radeon HD 4870 X2. Noen spes. instillinger i catalyst jeg må gjøre? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 du har fs9 vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Og da har du satt alle innstillingene slik som i guiden, bruker du ATI eller Nvidia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har et ati kort Radeon HD 4870 X2. Å har fulgt guiden til punkt å prikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Prøv final versjonen da... Ser du forsatt ikke noe forbedring så trenger du ikke tenke på noe for da har du bra grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.