Haagen Tangen Eriksen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 har prøvd å lese igjennom her å diverse andre sider for å finne rett program å laste ned... men blir ikke helt klok... tenkte å komme meg på vatsim for å øve litt på flytelefonien.... har vista 64bit... er det sb eller fsinn som gjelder? hvilken versjon... og gjerne en link til nedlasting.. har fulgt endel linker som bare har vært tull..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Squawkbox er definitivt best etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 ok.. da var squawkbox installert... men så kommer det litt trøbbel til... har et logitech usb headset med mic, som er koblet til og alt ser ut til å fungere i kontrollpanelet... men når jeg går igjennom squawkbox sin mic tester, kommer det ingenting... skal man bare snakke der eller må man trykke inn knapp? ser for meg det kommer endel spørsmål her etterhvert, helt til jeg er inne og alt er bare velstand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hallais! Det er vel scroll lock som aktiverer mic. Hold knappen inne og snakk som bare juling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du er nødt til å definere "Push to Talk" inne i SquawkBox sine instillinger. Hos meg er det CTRL... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Anbefaler deg å legge den på Right CTRL-knapp da denne vanligvis ikke brukes til noe annet i Flight Sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 argh.. problemet er at jeg sitter med www.maxflightstick.com (r-22+jetranger) oppsett, der jeg kan legge inn pushbuttons fra cyclic i fsx, men det virket ikke i squawkbox.... (knapper som kan konfigureres...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 har FSUIPC noe med squawkbox å gjøre? har begge deler da jeg og har en multiradio fra opencockpits.... (begynner å bli litt for avansert for meg dette...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.